• Sorry voor die hyperheid, ghehe.

    Oké, zoals sommigen misschien wel weten ging ik zaterdag naar het concert van Rihanna in het GelreDome in Arnhem. Maargoed. Ik woon in Haarlem wat ongeveer 2 uur rijden is vanaf daar naar Arnhem, dus gingen we om een uur of 2 al weg. Ondertussen even naar de McDrive gegaan en daarna in de rij gaan staan.. Dat was rond half 5/kwart voor 5. Het was heerlijk weer dus dat was wel fijn hehe. De deuren zouden dus om half 7 open gaan... En toen het 6 uur was of zo ging de rij een enorm stuk naar voren en opeens werden we opgesplitst in twee rijen. Wij stonden in het midden -best vooraan- in de rechter rij en links stond er een gozer de hele tijd te zwaaien met z'n armen, zo'n die-hard fan, nou ik kón niet meer, echt zooo grappig hahaha. Maargoed. Uiteindelijk gingen de deuren pas om 7 uur open.. Dus m'n nicht en ik rennen enzo, en het duurde vet lang voordat het voorprogramma kwam, een of andere DJ, maar die maakte ons wel warm want hij draaide best leuke muziek, en wat bleek toen? Toen stond die gekke gozer -van de rij- vlak naast mij, hahahahah!. ik stond eerst 5e rij, maar daarna 4e en toen Rihanna begon kreeg ik ruzie met zo'n kloteweivv en daarna ging ik dankzij haar nog meer naar voren haha ^^. Maar goed, toen stond ik dus 2e rij en daarna knalde ik keihard tegen het hek aan, heb een hele blauwe plek haha. Maar het was echt ge-wel-dig!

    Voor video's maar even op me hyves kyken;
    http://bestsafetyliesinfear.hyves.nl ^^.

    Wie is er ook geweest :'D?

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 april 2010 - 17:40 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Klinkt leuk :3

    Ik ben niet geweest.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn zus, en ze stond ook heel vlakbij, haha. Zie haar hyves.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Leeuk ;]
    Ben niet geweest.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Echt, het was inderdaad ge-wel-dig! =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het klinkt echt leuk! Maar ik ben niet geweest, ik ben geen Rihanna-fan.


    Never run out of reasons to smile...

    > Titel en bericht aangepast ivm hoofdletters.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Leuk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amante schreef:
    Het klinkt echt leuk! Maar ik ben niet geweest, ik ben geen Rihanna-fan.

    Rihanna boeit me eigenlijk helemaal niet. Maar 'k vind het wel heel leuk voor je dat het zo geweldig was ;D Dat gevoel had ik vorig jaar bij Green Day ook... Good old times <3


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik wilde gaan in België, maar mocht niet.
    Maar zo leuk voor jou.

    2 dingen.

    1; leuk dat je bent gegaan. Rihanna is niet zo mijn ding. Dus ja. Maar het zal inderdaad wel leuk zijn.

    2; Heeft Geldredome goed geluid? Want ik hoop dat het met Gaga niet bagger gaat zijn want ik heb best gevoelige oren.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Rihanna was geweldig(H)
    Stond eerste rij =D


    Take My Picture Hollywood, I Wanna Be A Star!~Lady GaGa