• URGH. Mijn broertje zit op een christelijke basisschool en dan moet hij elke maandag psalmen gaan zingen voor een cijfer. Ik zit boven en hij beneden en ik hoor hem al een uur lang die psalm zingen x,x


    it's so empty living behind these castle walls

    Omg, ik zou gek worden x]

    whahahaha mijn broer ging naar Lourdes ofzo, en toen moest ik dat ook aanhoren. En hij kan ECHT niet zingen :'(


    Alis volat propriis

    Begint 'ie weer; "Waarmede zal de jongeling zijn paaaaaaad"
    Shoot me.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik zat ook op een christelijke basisschool, maar ik hoefde dat nooit :')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    ik zat ook op een christelijke basisschool, maar we moesten niet voor een cijfer zingen ofzo. Wel gewoon zingen, uit het liedboek of allemaal van die kleuterchristelijke liedjes :')


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Arme jij xD


    Life is hard and then we die

    twiddict schreef:
    whahahaha mijn broer ging naar Lourdes ofzo, en toen moest ik dat ook aanhoren. En hij kan ECHT niet zingen :'(

    Daar ben ik ook geweest, in Lourdes ;p Bij 'zo'n nis ietsig


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mehe. :'] Ik zat gewooon op openbare basisschool..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ZUK0 schreef:
    Omg, ik zou gek worden x]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ZUK0 schreef:
    Omg, ik zou gek worden x]

    Ik kan dat soort dingen niet aanhoren, wie ze ook zingt. ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Treasures schreef:
    Mehe. :'] Ik zat gewooon op openbare basisschool..


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zat op een Rooms-Katholieke school en daar werd nooit iets aan geloof gedaan. Laat staan dat ik gedoopt ben. (':


    your eyes are like stars in the night.