• Serieus. Als ik bijvoorbeeld op msn met iemand zit te praten en ik stuur een antwoord, vijf seconde daarna kijk ik al meteen of hij/zij iets aan het terug typen is. En als die nog niets terugtypt word ik zwaar ongeduldig.
    Nog mensen die ongeduldig zijn :3?

    Ja, dat doe ik ook altijd. Ook als ik iemand sms, dan kijk ik elke minuut of ik al iets terug heb, haha :'D

    Heb ik constant xd
    Of als de computer vastzit begin ik op 10 dingen tegelijk te klikken zodat die zowat helemaal crasht xd
    Ik hààt wachten ^^


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Muwha op msn wel ja(: dan heb ik zo iets van; gvd duurd antwoordgeven dan echt zó lang? :"X Best erg eigenlijk maarja.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja,ik heb dat soms. Maar ik erger mij dan wel aan mensen die zo als je een minuut niet zegt een buzzer ofzo sturen.

    Hier zitten er twee!

    *houdt manon haar hand omhoog en die van zichzelf*

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 20:15 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Predictable schreef:
    Ja, dat doe ik ook altijd. Ook als ik iemand sms, dan kijk ik elke minuut of ik al iets terug heb, haha :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Ikkeeeee. Ik heb dat met smsen, gha.


    Tanya is de beste.

    Predictable schreef:
    Ja, dat doe ik ook altijd. Ook als ik iemand sms, dan kijk ik elke minuut of ik al iets terug heb, haha :'D


    I hope you die :3

    Ik heb echt geen geduld, dus is wachten voor mij een hel!
    Ik haat het dan ook als mijn PC begint te freaken en blokeert.
    Of als iemand op msn/Q./whatever met me babbelt kijk ik ook veel of ze al een antwoord hebben.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja, dat heb ik ook. En ik kan er ook niet tegen als mensen te laat komen. Ik ben zelf altijd tien minuten te vroeg en als mensen er één minuut na de afgesproken tijd nog niet zijn, ga ik helemaal panikeren. Echt stom van mij :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik en als dan een persoon offline gaat terwijl ik nog iets wil vragen, word ik echt geïrriteerd. :'D


    Let the Night embrace you

    Predictable schreef:
    Ja, dat doe ik ook altijd. Ook als ik iemand sms, dan kijk ik elke minuut of ik al iets terug heb, haha :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja dat ken ik heb ook heel vaak, of als ik in een lange rij sta :x


    You can run but not hide

    Ongeduldig zijn hoort gewoon bij mij :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    I'm very impatient.


    I live for the applause, you will die for it.