• ja,
    ik had ooit een hartsvriendin.
    -ze is een jaar jonger en omdat ik een klas hoger zat ging ik eerder naar de middelbare school enzo ;3-
    maar in ieder geval, we zijn nu geen hartsvriendinnen meer, want we zijn simpel weg uit elkaar gegroeid.
    Ik mis ook niet echt heel hard de tijden dat we wel hartsvriendinnen waren, want we hadden best vaak ruzie ;3
    In ieder geval,
    net kreeg ik een reactie op hyves, van mijn oude hartstvriendin,
    schrijft ze: "by n mooi meisje hoort een mooie tekst" en een hartje
    en toen ik dat las, toen.. toen..
    ja naja, ik kreeg zo'n soort missend gevoel, terwijl ik het eigenlijk toch niet mis ;3

    hebben jullie zoiets ook gehad? ;3

    Nee, omdat ik vrijwel niemand zo dichtbij mij laat komen. Misschien, ooit, one day :]


    No growth of the heart is ever a waste

    nee, ik voel me dan alleen schuldig.


    Alis volat propriis

    Jaa.
    Bij mijn ex. :]
    had laatst zo'n emotioneel gesprek met hem [het is een hem ja.]:Y)
    En nu weet ik zeker dat ik nog van hem hou, want het is nog niet eens 2 maanden geleden toen het uit ging..


    I hope you die :3

    Ik mis gewoon tijden dat ik vroeger heb gehad met vriendinnen. Dan gingen we iedere avond fietsen met zo'n hele bende in ons dorp en dat was dan altijd super gezellig enzo.


    Tanya is de beste.

    Hmm, niet zoiets. Maar ik mis wel een vriendin die... ergens anders woont.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    All the time :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Jop.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja, toen ik enkele maanden geleden reacties was van mensen waar ik ruzie mee heb/had. Eén van die meisjes, daar kwam ik goed mee overeen en opeens steekt ze een mes in je rug. Dat doet onnoemelijk veel pijn, dat kan ik je zeggen. Ik miste haar toen best, al besef ik nu dat ze nooit eerlijk tegen me was en me meestal gewoon gebruikte (: (flower)

    Eloquently schreef:
    Ja, toen ik enkele maanden geleden reacties was van mensen waar ik ruzie mee heb/had. Eén van die meisjes, daar kwam ik goed mee overeen en opeens steekt ze een mes in je rug. Dat doet onnoemelijk veel pijn, dat kan ik je zeggen. Ik miste haar toen best, al besef ik nu dat ze nooit eerlijk tegen me was en me meestal gewoon gebruikte (: (flower)

    ah wat kut! ;3

    Ja soms...


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ja soms, maar ik realiseer me dan al vrij snel dat ik die tijden mis, maar niet de persoon zelf.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Psychic schreef:
    Hmm, niet zoiets. Maar ik mis wel een vriendin die... ergens anders woont.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Pliena schreef:
    Ik mis gewoon tijden dat ik vroeger heb gehad met vriendinnen.


    Beeeeeeeesje :-)

    Ja, maar door zulke dingen realiseer ik me ook vaak wat er mis is gegaan tussen diegene en mij. Dan weet ik ook weer waaróm we geen vrienden meer zijn en weet ik meestal ook wel dat ik verder moet. dus dat doe ik dan ook:)


    We can only learn to love by loving.

    Altijd als ik op haar hyves ben :X
    En ja, dat voelt kut. ;x