• Na een ellenlange tijd heb ik eindelijk een deel 9 gemaakt van mijn avatar verhaal! Daar ben ik zelf zo trots op, dat ik vond dat ik m wel even mocht promoten :Y)

    Verleden tijd.
    Hij/Zij-persoon.

    Herfst, het jaar 804. De vuurnatie verklaart oorlog aan het aarderijk, de waterstammen en de luchttempels. Alleen de avatar, meester van water, aarde, lucht en vuur kon de vuurheer stoppen. Maar op het moment dat hij het meest nodig was verdween hij.
    100 jaren gingen voorbij. Vele mensen hadden de hoop al opgegeven, ze waren gedoemd om voor altijd onder de leiding van de vuurnatie te leven.
    Echter gebeurde er toen hetgeen waar elk, die tegen de oorlog was, had gehoopt. Een broer en zus van de bijna uitgeroeide zuidelijke waterstam vonden de avatar, in een ijsblok. Natuurlijk kon deze avatar nog niet aarde, water of vuur besturen. Dit had hij nooit geleerd in zijn korte leventje. Hij moest dit leren voordat de komeet neer zou storten met midzomer.
    Maar wat de avatar op dat moment niet wist, was dat er nog een groot geheim was. Een geheim waar nog nooit iemand op de hele wereld achter was gekomen. De Avatar Cyclus.. zou die wel werken zoals iedereen tot dan toe had gedacht?

    Klik voor het hele verhaal
    Klik voor hoofdstuk 9


    Life is hard and then we die

    Ow god, gaat het lezen.
    -Heeft heel Avatar gevolgt^^-


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hihi, ik ben ook avatar verslaafd. =3 Zodra ik mijn laptop heb, ga ik sparen voor alle seizoenen op dvd. & Natuurlijk ga ik 22 juli naar de film 8D


    Life is hard and then we die

    Moet je mij eens zien, Ik ben echt een AVATAR verslaafde8]

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 19:01 ]