• Dit is ik! (:

    Naam: Marjolien met een 'ie' om precies te zijn.
    Leeftijd: 16, 12 oktober 17.
    Woonplaats: Een dorp in Drenthe.
    School: Nee, momenteel een verzorgboerderij.
    Muziek: John Mayer, 30SecondsToMars, All Time Low, Goo Goo Dolls.
    Lievelings Dier: Een konijn.
    Wat ik later wil worden: Konijnen opvang, of een eigen kliniek.

    Stories:

    Unbreakable Love - Damon Salvatore


    Hij zei vaarwel tegen me, gedag, en vaarwel. Je komt niet meer terug. Gierende tranen rollen langs mijn wang, langs mijn hals, op de grond. Ik hield voor het laatst je hand vast en je zei gedag. Het kon niet langer zo in Mystic Falls. Hij kon zich zelf niet meer beheersen in mijn buurt. Hij had zin in mijn bloed, en hij mag het hebben. Mijn hart gaat nooit meer het zelfde voelen voor wat ik voor hem voelde. Vaarwel, mijn liefste, het gaat je goed. Met een windvlaag was hij verdwenen, en een stortbui van regen viel uit de hemel. Het kon me niet meer schelen, het leven kon me niks meer schelen. Ik zal altijd van je blijven houden, mijn liefste.


    The Moment i saw you cry - Damon Salvatore

    Katherine. Katherine. Katherine.
    Haar naam spookt constant door mijn hoofd.
    Ik werd wakker geschut gehuil, het was dichtbij.
    Ik liep verder door de gang van Mystic Falls High en stopte bij een deur dat op een kier stond.
    Een meisje zat te huilen aan het bureau van de conrector. Volgens mij had ze geen straf maar was er iets heel anders aan de hand.
    Ik voelde een hand op mijn schouder en keek de persoon aan.
    ‘Stefan..’ Mompelde ik.
    ‘Damon.’ Zei Stefan dood normaal terug.
    ‘Wat is er aan de hand met dat meisje?’, vroeg ik.
    ‘Waarschijnlijk een erge straf ofzo, maak je er niet druk om,’ zei hij.
    Ik keek nog een keer en haar mascara was uitgelopen en haar gezicht stond vol pijn.
    ‘Ik denk dat er iets veel ernstiger aan de hand is, Stefan,’ zeg ik.
    ‘Dus? Jij hebt toch niks met mensen? Bemoei je er dan ook niet mee,’
    Ik zucht en liep met Stefan mee naar de auto, ja Stefan kon nog niet rijden, of hij wou niet, dus moest ik hem altijd ophalen van school.
    We reden naar ons huis, en een huis schuin tegen over ons was helemaal afgebrand.
    ‘Wat zal daar aan de hand zijn?’ zei Stefan.
    ‘Nou kijk eens goed.. Er is brand geweest, dus wat denk je?’
    Stefan rolde met zijn ogen en stapte uit, gevolgd door mij.
    We liepen naar de moeder van Caroline die er ook bij stond.
    ‘Ah, Damon. Goed dat je er bent,’ zei ze.
    ‘Hallo mevrouw,’ zei ik.
    ‘Tragisch ongeluk, het huis is helemaal afgebrand, en er waren nog twee personen binnen. Waarschijnlijk de ouders, hoe de brand is ontstaan, daar wordt nog een onderzoek naar gedaan’ zei ze.
    ‘Vreselijk’ zei Stefan.
    Ik knik.
    ‘Hun dochter is vreselijk in de war, dus is mijn vraag of ze een tijdje bij jullie kan verblijven?’ vroeg ze.
    ‘En wie is het?’ vroeg Stefan.
    ‘Jasey, Jasey Alice Brooklynn,’
    ‘Mooie naam,’ zei ik.
    Het meisje kwam er aangelopen en ze was het zelfde meisje als op school dat bij de conrector zat.
    ‘Hallo Jasey, dit zijn Damon en Stefan Salvatore. Bij hun kun je tijdelijk onderkomen’ zei de moeder van Caroline.
    Jasey bleef maar voor zich uit staren en maar een keer had ik oogcontact.
    Ze droeg een bijzondere ketting, had lang bruin haar en groene ogen.
    Jasey kwam naar me toe gelopen, nee toch niet, ze liep naar ons huis zonder wat te zeggen.
    Het voelde zo raar toen ik Jasey zag, zo, hoe zeg je dat, zo rustig?
    Ja, ik voelde me rustig en kalm bij haar in de buurt, zo rustig en kalm als toen ik bij Katherine in de buurt was.


    Remembering Sunday - Alex Gaskarth

    Na het plotseling overlijden van All Time Low's gitarist Jack Barakat is Alex Gaskarth de zanger van All Time Low, compleet de weg kwijt geraakt. All Time Low is gestopt met optreden en muziek maken omdat het niet meer verder kon door het treurige nieuws van Jack. Alex zit dan het meest op zijn kamer in zijn dagboek dingen aan Jack te schrijven.

    Allison Craig is het nieuwe buurmeisje van Familie Gaskarth. En wat als zij Alex weer probeert op het goede pat te krijgen?







    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    waarom heeft iedereen opeens een schrijvers ID topic??? :8

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 19:33 ]


    DUDE! Get a life!!!

    APPLExPIE schreef:
    waarom heeft iedereen opeens een schrijvers ID topic??? :8


    Ik vind het wel leuk om dingen over mezelf te schrijven, waarom de rest ook niet? (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    APPLExPIE schreef:
    waarom heeft iedereen opeens een schrijvers ID topic??? :8
    Does it matter? Zo kun je de schrijvers beter leren kennen etc.


    I live for the applause, you will die for it.