• Hey!
    Ik heb net te horen gekregen dat ik mijn schrijfwedstrijd mag beginnen! Dus dat doe ik natuurlijk gelijk!

    Deelnemers:
    - Captivity 8,5
    - Duo
    - Scandal
    - canterburry - 9
    - Flynn
    - xMassacrex

    Uitslag 1e opdracht.
    Omdat er zoveel mensen niet hebben ingeleverd heb ik besloten dat alle mensen die ingeleverd hebben door zijn gegaan naar de volgende ronde.
    Dus de mensen die afvallen zijn:
    -Rememberxme
    -Xpromise
    -Hutcherson
    -softspoken
    -harly

    De rest is door naar de voolgende ronde. :-D

    De 2e opdracht.

    Het is de bedoeling dat je van een bestaande horrorfilm een verhaal schrijft.
    Je moet er een eigen draai aangeven. Dus je moet het einde bijvoorbeeld veranderen.
    De personage's en normale gegevens mogen wel kloppen.

    Mededeling:
    Omdat hee lveel mensen problemen hebben met deze opdrach zal ik wat veranderingen aanbrnegen.
    De opdracht blijft ongeveer het zelfde alleen je mag zelf een film kiezen Ookverander ik de datum in 28 mei Sorry voor het ongemak met deze op dracht en sorry voor de mensen die er al veel moeite voor hebben gedaan maar het is best wel ingewikkeld om ales nog optijd te veranderen. Hopelijk kunnenj ullie er nog iets vanmaken en zijn jullie niet boos om mijn gestuntel. Succes verder.



    De minimale aantal woorden is:700
    De maximale aantal woorden is: 1500

    Succes ;-D
    Vermeld wel even welke je kiest.
    De uiterste inlever datum is: 20 mei

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 18:03 ]

    Scandal schreef:
    (...)
    Ahja, Belgjes zeggen bijvoorbeeld geen magnetron maar microgolf. Of vidée tegen koniginnenhapje/ ragout. Meestal zet ik het al wel naar het 'Hollands' om. -Ken zelf vele verschillen omdat ik half nl/half be ben-. Maar er zijn nog steeds soms woorden waar ik niet bij stil sta dat niet alle Nl'ers dat kennen. Of Belgische grammatica verschilt soms ook. =)


    Ik ken wel wat belgische woorden. Ik zou er rekening mee houden dat ik belgische woorden tegen kan komen.

    nog 7 dagen! Dus één week!

    Ik heb een vraagje!

    kan iemand mij een horrorfilm tot in de details vertellen, dat ik wel de opdracht kan doen,
    want anders dan ben ik genoodzaakt mezelf uit te schrijven, want ik durf stiekem geen horror film te zien :3
    maar ik wil me eigenlijk niet uitschrijven, duskan iemand mij een horrorfilm vertellen waar die over gaat, en zo dat ik die opdracht kan doen :3

    Duo schreef:
    Ik heb een vraagje!

    kan iemand mij een horrorfilm tot in de details vertellen, dat ik wel de opdracht kan doen,
    want anders dan ben ik genoodzaakt mezelf uit te schrijven, want ik durf stiekem geen horror film te zien :3
    maar ik wil me eigenlijk niet uitschrijven, duskan iemand mij een horrorfilm vertellen waar die over gaat, en zo dat ik die opdracht kan doen :3

    Op Wikipedia staan vele beschrijvingen hoor =P
    Meestal zijn de vampierenfilms/zombiefilms minder eng. =P
    Twilight hoort er natuurlijk niet bij. >.<
    Heb je nooit Jaws of The Ring ofzo gezien? =P

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 14:52 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Op Wikipedia staan vele beschrijvingen hoor =P
    Meestal zijn de vampierenfilms/zombiefilms minder eng. =P
    Twilight hoort er natuurlijk niet bij. >.<
    Heb je nooit Jaws of The Ring ofzo gezien? =P

    nope (krul)
    maar ik zal wikipedia raad plegen :Y)

    Nog 3 dagen om inteleverenn!

    Deadline is verstreken. =D
    Trouwens, mijn puntjes staan er nog niet bij. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    http://www.quizlet.nl/chapters/201931/who-gets-into-the-death-tunnel-will-never-get-out/

    Sorrywasvergetenlinktesturen :X maarja

    Xx


    Don't smoke, don't drink, don't do drugs and I can party harder than you!

    @Scandal
    Kan je misschien even laten zien want ik kan het bericht niet vinden ;).

    @xMassacrex
    Sorry te laat.

    Scandal schreef:
    Alternatief einde 1408

    Je bedoelt mijn verhaal toch?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2010 - 17:13 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lukt het?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zoals jullie misschien al hebben opgemerkt, is de wedstrijdhouder niet meer actief.
    Dat had je wel even kunnen melden, Thing.
    Er zit niks anders op dan dit topic en deze wedstrijd, te sluiten.