• Hey!
    Ik heb net te horen gekregen dat ik mijn schrijfwedstrijd mag beginnen! Dus dat doe ik natuurlijk gelijk!

    Deelnemers:
    - Captivity 8,5
    - Duo
    - Scandal
    - canterburry - 9
    - Flynn
    - xMassacrex

    Uitslag 1e opdracht.
    Omdat er zoveel mensen niet hebben ingeleverd heb ik besloten dat alle mensen die ingeleverd hebben door zijn gegaan naar de volgende ronde.
    Dus de mensen die afvallen zijn:
    -Rememberxme
    -Xpromise
    -Hutcherson
    -softspoken
    -harly

    De rest is door naar de voolgende ronde. :-D

    De 2e opdracht.

    Het is de bedoeling dat je van een bestaande horrorfilm een verhaal schrijft.
    Je moet er een eigen draai aangeven. Dus je moet het einde bijvoorbeeld veranderen.
    De personage's en normale gegevens mogen wel kloppen.

    Mededeling:
    Omdat hee lveel mensen problemen hebben met deze opdrach zal ik wat veranderingen aanbrnegen.
    De opdracht blijft ongeveer het zelfde alleen je mag zelf een film kiezen Ookverander ik de datum in 28 mei Sorry voor het ongemak met deze op dracht en sorry voor de mensen die er al veel moeite voor hebben gedaan maar het is best wel ingewikkeld om ales nog optijd te veranderen. Hopelijk kunnenj ullie er nog iets vanmaken en zijn jullie niet boos om mijn gestuntel. Succes verder.



    De minimale aantal woorden is:700
    De maximale aantal woorden is: 1500

    Succes ;-D
    Vermeld wel even welke je kiest.
    De uiterste inlever datum is: 20 mei

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 18:03 ]

    Noh, ik ken die films niet ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Heb alleen nog maar Scream gezien.
    Goede reden dus om naar de videotheek te gaan! =D

    Edit: Wat zijn de min en max aantal woorden? =P
    Dus je moet alleen het einde herschrijven?

    [ bericht aangepast op 7 mei 2010 - 7:39 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Duo schreef:
    ja, ik heb bedacht dat ikm orgen overdag een film ga kijken, want het klinkt raar :3
    maar ik vind horror films niets, schrijven vind ik wel leuk :3

    maar welke vond jij het minst eng? :x
    -is snel bang-


    -Is ook heel snel bang :$-
    Ik denk toh scream :$

    SugarGuitar schreef:
    Heb alleen nog maar Scream gezien.
    Goede reden dus om naar de videotheek te gaan! =D

    Edit: Wat zijn de min en max aantal woorden? =P
    Dus je moet alleen het einde herschrijven?

    Ijah helemaal vergeten erbij te zetten.
    De minimale aantal woorden is:700
    De maximale aantal woorden is: 1500

    SugarGuitar schreef:
    Heb alleen nog maar Scream gezien.
    Goede reden dus om naar de videotheek te gaan! =D

    Edit: Wat zijn de min en max aantal woorden? =P
    Dus je moet alleen het einde herschrijven?

    Ijah helemaal vergeten erbij te zetten.
    De minimale aantal woorden is:700
    De maximale aantal woorden is: 1500 en ja je moet het einde herschijven ;)

    Phoeh, toch moeilijk hoor. Zag net The Grudge, had wel veel horrormomenten, maar kwam langdradig over.
    Ik ga later wel eens een andere kijken. =)

    PS. SugarGuitar is voortaan Scandal


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Eh... zelf met de trailer kun je niks. Dan weet je nog het verhaallijn niet...
    Je kunt geen fanfic schrijven over een film die je niet hebt gezien :B


    I live for the applause, you will die for it.

    Nog 10 dagen de tijd!

    The Shining, dat is toch de film van Stephen King met Jack Nicholson? Anders kijk ik straks de verkeerde film. x]

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 10:48 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dude, ik weet niet wat ik hiermee moet :/ Ik heb die films niet gezien... en ik ga ze ook niet extra kijken...
    ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Mededeling:
    Omdat hee lveel mensen problemen hebben met deze opdrach zal ik wat veranderingen aanbrnegen.
    De opdracht blijft ongeveer het zelfde alleen je mag zelf een film kiezen Ookverander ik de datum in 28 mei Sorry voor het ongemak met deze op dracht en sorry voor de mensen die er al veel moeite voor hebben gedaan maar het is best wel ingewikkeld om ales nog optijd te veranderen. Hopelijk kunnenj ullie er nog iets vanmaken en zijn jullie niet boos om mijn gestuntel. Succes verder.

    Dat vind ik nu eens een goed idee. =P
    Ik ga er morgen meteen aan beginnen! :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Alternatief einde 1408
    Einde is misschien kort, maar anders zou ik de 1500 woorden overschrijden. x]
    Worden Belgische woorden eigenlijk als fout gezien? Want volgens word zijn dat perfect Nederlandse woorden, maar worden ze enkel hier gebruikt.
    Deze opdracht heeft enkele van die woorden en mijn vorige opdracht bevatte er ook enkelen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Alternatief einde 1408
    Einde is misschien kort, maar anders zou ik de 1500 woorden overschrijden. x]
    Worden Belgische woorden eigenlijk als fout gezien? Want volgens word zijn dat perfect Nederlandse woorden, maar worden ze enkel hier gebruikt.
    Deze opdracht heeft enkele van die woorden en mijn vorige opdracht bevatte er ook enkelen.


    Meestal niet. Behalfe als ik er echt totaal niets van snap. Maar dan zit er meestal wel een fout in. Maar normaal gezien worden Belgische woorden niet fout gerekend.

    Thing schreef:
    (...)

    Meestal niet. Behalfe als ik er echt totaal niets van snap. Maar dan zit er meestal wel een fout in. Maar normaal gezien worden Belgische woorden niet fout gerekend.

    Ahja, Belgjes zeggen bijvoorbeeld geen magnetron maar microgolf. Of vidée tegen koniginnenhapje/ ragout. Meestal zet ik het al wel naar het 'Hollands' om. -Ken zelf vele verschillen omdat ik half nl/half be ben-. Maar er zijn nog steeds soms woorden waar ik niet bij stil sta dat niet alle Nl'ers dat kennen. Of Belgische grammatica verschilt soms ook. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury