• zit ik gewoon in de bus naar Berlijn, met school haha (krul) Wij gaan daar 5 dagen heen en ondermeer een concentratiekamp bezoeken, naar een voorstelling van de Blue Man group, de stad in, en nog een heleboel andere dingen. En we hebben een kroeg tegenover het hotel (nerd)
    We gaan met ongeveer 30 mensen en 2 ongelooflijk slechte leraren die in een les met 10 mensen al nieteens orde kunnen houden. Dus dat gaat nog wat worden :')
    En mijn beste vriend gaat ook mee, en die wordt dan 18. Dus dat wordt echt tof.

    Gaan jullie nog ergens heen met school?

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 14:01 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    In de 5e, kunnen we kiezen of we naar Londen, Rome, Berlijn of Parijs gaan.
    En ik wil naar Londen:9~
    Want dan gaan we naar een theatervoorstelling, varen over de Theems, dansmusical bekijken, nog wat andere dingen en elke avond mag je zelf ergens uit eten. Dat lijkt me echt gaaf!
    Heeeeeel veel plezier!(flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vet ;D
    Volgende week zaterdag vertrek ik om 6 uur 's ochtends met school naar Praag voor 4 dagen n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    AH wat suuupercool. Het wordt vast leuk! Veel plezier. x


    it's so empty living behind these castle walls

    In het 6de ga ik waarschijnlijk naar Londen.

    dat kunnen wij in de vijfde =D. Naar Parijs, London, Praag, Berlijn, Salamanca en de Veluwe ofzo xd. En ik weet nog niet waar ik heen wil o.o


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ben naar Londen geweest vorige week.
    Het meeste was wel leuk, vooral de film Clash of The Titans en de musical We Will Rock You.

    :)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    ik ben met school in september in berlijn geweest


    I'm the Poke-Kami, muwahaha!! XD

    Vandaag over een maand zweet ik me rot omdat mijn examens beginnen.


    -

    Veel plezier alvast.
    Dit jaar niet,maar volgend jaar ga ik na parijs met tekene,gaan we o.a. na het Louvre,ik heb daar zo zin in hé.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Veel plezier alvast.
    Dit jaar niet,maar volgend jaar ga ik na parijs met tekene,gaan we o.a. na het Louvre,ik heb daar zo zin in hé.

    Ja dat is ook vet ö


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zit dan te wachten op Lady Gaga (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben sinds maandag terug van 10 dagen Italiëreis met school. En dat was echt geweldig. :9~
    Over een maand zit ik op stage. 0o
    En Berlijn ga ik in de grote vakantie naartoe.

    Niet dat ik weet? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja, maandag ga ik naar londen :9~
    Alvast heeel veel plezier trouwens :'D

    Relax schreef:
    Ik ben sinds maandag terug van 10 dagen Italiëreis met school. En dat was echt geweldig. :9~
    Over een maand zit ik op stage. 0o
    En Berlijn ga ik in de grote vakantie naartoe.

    Italië voor 10 dagen. Nu ben ik heel jaloers:9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.