• Ik zit hier dus mooi thuis, geen ouders, alleen mijn broer en ik. Komt de glazenwasser ineens! Nou, hij komt hier al jaren, en hij haalt altijd bij ons zijn water. -wij hebben het 'het breedst' in deze straat, dus hebben mijn ouders dat aangeboden omdat de rekening voor ons dan niet zo erg is.x)- maar nu stond hij dus achter me zijn emmers te vullen, wij een praatje maken. realiseer ik me dat ik via picnik een foto aan het bewerken ben. Haha, volgens mij heeft hij hem gezien. Gheh, nu schaam ik me best wel.(cat)

    Iemand van jullie ook zoiets gehad?:9~


    everything, in time

    En ach, iedereen bewerkt foto's ;3
    Ik vind glazenwassers eng XD
    Ik was een keer een film aan het kijken,
    Maar ik had zo'n doos met tissues naast me staan,
    omdat ik vreselijk verkouden was,
    maar die glazenwassers zaten me dus echt raar aan te kijken,
    die d8en waarschijnlijk dat ik aan het huilen was om die film XDD


    wth.

    Wat voor foto was het dan ? X]

    ~ik haat die mensen kijken altijd bij je naar binnen als je iets privé aan het doen bent en ze zeggen neit eens wat ze grijnsen aleen maar eng

    Lion schreef:
    Wat voor foto was het dan ? X]

    Mijn toekomstige hyves profielfoto.(':


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)
    Mijn toekomstige hyves profielfoto.(':

    Haha(krul)
    Ik schaam me niet, ookal heb ik een foto van Zuko op mijn Hyve proviel (nerd)

    Lion schreef:
    (...)
    Haha(krul)
    Ik schaam me niet, ookal heb ik een foto van Zuko op mijn Hyve proviel (nerd)


    oeh, wat is jou hyvesprofiel?(A)

    Enen, hah, ik schaam me opzich ook niet. maar nu ineens wel? omdat hij er zo groot BAM opstond.x)


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    oeh, wat is jou hyvesprofiel?(A)

    Enen, hah, ik schaam me opzich ook niet. maar nu ineens wel? omdat hij er zo groot BAM opstond.x)

    Omg haha (krul).
    Ja dan schaam ik me ook (nerd)

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 9:11 ]

    CuteWolf schreef:
    ~ik haat die mensen kijken altijd bij je naar binnen als je iets privé aan het doen bent en ze zeggen neit eens wat ze grijnsen aleen maar eng


    Orders say shoot, you pull the trigger?