• Yellow,
    Ik zag dus net dat er, als je je story aanpast, onder 'aanpassen' en zo 'blog hyves' en 'blog Netlog' staat. Maar ik vind 't best onoverzichtelijk zijn.
    Misschien is het een domme suggestie, maar misschien kunnen er gewoon zo kadertjes komen met het icoontje van Hyves/Netlog naast dat prullenbakje zodat niet heel die uitleg eronder staat? Dat maakt het meteen ook een stuk minder druk (:

    mee eens!

    En heeeeeeeeeel stiekem denk ik nu;
    'Het is ook nooit goed.'

    x;


    everything, in time

    Desolate schreef:
    En heeeeeeeeeel stiekem denk ik nu;
    'Het is ook nooit goed.'

    x;

    Nee, dat is het niet :') Het zou misschien gewoon overzichtelijker zijn (:

    Dat kan over een tijdje wel veranderd worden. Nu wil ik dat het een beetje opvalt omdat het nieuw is ;)


    Dit is mijn signature...

    fack, t is inderdaad best wel irritant zo, vind de logo's zo hoe ze links staan ook wat duidelijker

    Ik vind het niet zo erg. :Y)
    Maar er zou misschien dan anders bij 'Mijn Stories' ofzo een extra knop kunnen staan van die dingen. Dan staat die alleen daar en niet bij onder aanpassen.
    Maar geen idee of dat haalbaar is. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Rutger schreef:
    Dat kan over een tijdje wel veranderd worden. Nu wil ik dat het een beetje opvalt omdat het nieuw is ;)

    Oh oké (:

    Helemaal mee eens, ik vind het ook vet irritant. (Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het vreselijk in de weg staat, alsof er nog niet genoeg dingen waren oO

    VersaEmerge schreef:
    Ik vind het vreselijk in de weg staat, alsof er nog niet genoeg dingen waren oO


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Klagertjes, wees nou gewoon eens blij met die nieuwe functies, ookal gebruik je ze zelf misschien niet. :Y)

    Prodigy schreef:
    Klagertjes, wees nou gewoon eens blij met die nieuwe functies, ookal gebruik je ze zelf misschien niet. :Y)

    Honestly, ik denk niet dat iemand ze gaat gebruiken ...

    nerveus schreef:
    Helemaal mee eens, ik vind het ook vet irritant. (Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Honestly, ik denk niet dat iemand ze gaat gebruiken ...

    Wees daar maar niet zo zeker van, want ik heb een link op mijn netlog profiel gezet. :Y)


    Let the Night embrace you

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Honestly, ik denk niet dat iemand ze gaat gebruiken ...

    Bwoah, dat weet ik nog zo niet. Ik ga het ook niet gebruiken, want mijn schrijfsels gaat niemand anders wat aan buiten Quizlet en ik wil ook niet dat klasgenoten en dergelijken me hier kunnen zoeken.

    Maar er zijn genoeg users die het niet kan schelen, maar die zijn waarschijnlijk niet zo aanwezig op het forum. De mensen hier met de grootste bek, zijn in real life meestal helemaal anders en meer verlegen, dus die gebruiken het inderdaad niet. :')

    [ bericht aangepast op 16 april 2010 - 18:28 ]