• Sinds hun nieuwe uiterlijk zijn er ook veel nieuwe geruchten de wereld in geholpen. Eén waarvan mensen nooit hadden gedacht dat hij zó uit de hand zou lopen. Bill's anorexia. Zijn bandgenoten, familie en vrienden vinden dat het tijd wordt voor some serious action. Een kliniek is de enige oplossing. Bill heeft geen steun aan de mensen om hem heen, tot hij een meisje ontmoet op de kliniek. Hij bloeit weer op en krijgt weer de drang om er zo snel mogelijk uit te geraken, samen met *|||*. Totdat ze hem vertelt dat ze eerder weg mag dan gedacht. Bill negeert haar en zijn gevoelens voor haar, omdat hij niet alleen in dit alles wil zijn. Totdat een van de stagaires hem duidelijk maakt dat hij nooit alleen hierin zal zijn. Het ziet er naar uit dat dit geen dood eind wordt voor hem.

Ik heb nodig:
    - Stagaire
    - Hoofdpersoon
    - Bedenk er zelf een

Als je zelf een bedenkt óf je wil die van de stagiare moet je dit invullen.

Naam -
    Achternaam -
    Leeftijd -
    Job (als je stagiaire kiest hoef je dit niet in te vullen) -
    Hobby's -
    Karakter -
    Foto én uiterlijke beschrijving (stijl enzo ook) -
    Huisdier? -
    Thuissituatie -
    Extra? -

Als je die van de hoofdpersoon wil moet je dit invullen.
    Voornaam -
    Achternaam -
    Leeftijd -
    Job voordat je werd opgenomen in de kliniek (deze hoeft niet per se) -
    Sinds wanneer zit je in de kliniek -
    Hobby's -
    Karakter -
    Hoe is anorexia zich bij je gaan ''ontwikkelen'' (dus zegmaar, Ik wou afvallen voor de zomer maar ik sloeg door, bijvoorbeeld)-
    Foto én uiterlijke beschrijving -
    Gewicht -
    Streefgewicht -
    Thuissituatie -
    Extra? -

[ bericht aangepast op 16 april 2010 - 0:11 ]

neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

Voornaam - Mandy
    Achternaam - Jiroux
    Leeftijd - 20ging volgen met het dansen[/blue]
    Hobby's - dansen, zingen, en bellen
    Job voordat je werd opgenomen in de kliniek (deze hoeft niet per se) - dansleraares
    Sinds wanneer zit je in de kliniek - sinds vorig jaar omdat ze een hogere opleiding
    Karakter - Ze is heel onzeker over haar eigen en zal er alles aandoen om goed over te komen bij andere mensen, haar vrienden zijn heel belangrijk voor haar waardoor ze soms haar eigen, en haar problemen vergeet. Ze is ook heel koppig maar heeft een gouden hart
    Hoe is anorexia zich bij je gaan ''ontwikkelen'' (dus zegmaar, Ik wou afvallen voor de zomer maar ik sloeg door, bijvoorbeeld)- Door de hogere opleiding die ze wou gaan doen, en de jury vond haar niet goed, qua uiterlijk en dans en ze wou er alles aan doen om er toch in te slagen in de opleiding
    Foto én uiterlijke beschrijving - http://farm4.static.flickr.com/3199/2940200508_14d1dd4a4e.jpg - Ze heeft bruin haar en is best wel klein (1m 60) en haar look is girly maar met een stoere kant.
    Gewicht - 46
    Streefgewicht - 53-55
    Thuissituatie - Haar ouders hebber haar nooit iets van haar aangetrokken, ze is daarom vrij snel volwassen geworden en door dansen kan ze haar uitleven. Haar broer ziet ze amper.
    Extra? - Ze heeft aan de drugs gezeten en heeft gerookt, soms zou ze zelf nog eens roken. Haar ouders zijn best wel rijk maar dat heeft ze nooit willen tonen en daar heeft ze ook nooit van mogen meegenieten. Haar volgende stap is ergens te gaan wonen in een ander land, ver van haar ouders, ver van iedereen, en daar een nieuw leven starten.

[ bericht aangepast op 16 april 2010 - 13:25 ]

You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

Voornaam - Camilla
    Achternaam - Cortez
    Leeftijd - 20
    Job voordat je werd opgenomen in de kliniek (deze hoeft niet per se) - ze was bijna model
    Sinds wanneer zit je in de kliniek - sinds twee jaar
    Hobby's - Dansen, zingen, en natuurlijk haar grootste hobby, model zijn
    Karakter - Ze is erg onzeker maar dat zal ze nooit laten merken. ze is koppig en eigenwijs, als ze je vertrouwt is ze een schat van een meid je kan altijd met haar lachen
    Hoe is anorexia zich bij je gaan ''ontwikkelen'' (dus zegmaar, Ik wou afvallen voor de zomer maar ik sloeg door, bijvoorbeeld)- Ze schaamde zich omdat ze wel iets meer woog dan de andere modellen en ging afvallen terwijl het eigenlijk helemaal niet nodig was aangezien ze op het ideale gewicht was
    Foto én uiterlijke beschrijving -http://i440.photobucket.com/albums/qq122/mrodfan14/MichelleRodriguez39.jpg Zwart haar, bruine ogen, iets getint ongeveer 1.69 lang
    Gewicht - 41.2 Kilo
    Streefgewicht - 54 kilo
    Thuissituatie - Camilla komt uit een braziliaans gezin maar is altijd wel rebels geweest om aandacht te krijgen aangezien haar oudere broer "de beste" was uiteindelijk heeft ze het opgegeven, haar spullen gepakt en naar haar oudere zus die al op zichzelf woonde vertrokken
    Extra? - als Camilla echt om een jongen geeft zal ze alles doen om hem niet te verliezen, ze heeft teveel verloren in haar leven dus ze zal voor hem vechten en hard ook.
    Ze rookt ook af en toe btw

Laat je het me weten?(A)

[ bericht aangepast op 16 april 2010 - 8:10 ]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

BFF Bill

Naam: Ilse Rosa
    Achternaam: McCaïro
    Leeftijd: 19
    Job: Ze werkt in een nachtclub als bedienden
    Hobby's: paardrijden, zingen, uitgaan.
    Karakter: zorgzaam, lief, betrouwbaar, spontaan, chaotisch.
    Foto én uiterlijke beschrijving (stijl enzo ook)
    picture
    picture2
    Ze heeft haar eigen kledingstyle. meestal is dat donker met toch een gewaagde tint eraan. Verder heeft ze een slank postuur en is ongeveer 1.72M lang
    Huisdier?: 3 honden en een kat
    Thuissituatie: haar ouders zijn nooit thuis vandaar dat ze zoveel huisdieren heeft. dan voelt ze zich niet zo alleen.
    Extra?: Ze is al vanaf kleins af aan de Beste vriendin van Bill, ze vertellen elkaar alles! Ilse zal Bill nooit in de steek laten. al word het wel wat moeilijker nu hij opgenomen is in de kliniek.

[ bericht aangepast op 16 april 2010 - 13:41 ]

Voornaam - Merel
    Achternaam - Vischer
    Leeftijd - 19
    Job voordat je werd opgenomen in de kliniek (deze hoeft niet per se) -ZE hielp in het bejaardente huis
    Sinds wanneer zit je in de kliniek - sinds 5 maanden
    Hobby's -Merel hield van voetbal en dansen. Nu kan ze daar niet mee door tot ze beter is.
    Karakter - Merel is onzeker en vertrouwt niemand ze is erg schuw. ZE heeft een hekel aan mensen die denken dat ze alles zijn en kan niet liegen.
    Hoe is anorexia zich bij je gaan ''ontwikkelen'' (dus zegmaar, Ik wou afvallen voor de zomer maar ik sloeg door, bijvoorbeeld)- Haar beste vriendin was 10 toen ze opgenomen werd. Merel was die dag 11 geworden en zou het nooit vergeten. Merel vond zichzelf al een tijdje te dik maar beloofde haar moeder het niet te doen. maar na 7 jaar begon ze toch. uiteindelijk werd het erger en werd opgenomen.
    Foto én uiterlijke beschrijving - http://img.vvo.pl/a/alona-tal/alona-tal-95705.jpg bruine ogen blond haar.
    Gewicht - 49
    Streefgewicht - 58
    Thuissituatie - Merel ziet haar ouders nauwelijks. Haar ouders wonen ver van de kliniek
    Ik ben mischien een beetje laat voor de hoofdrol. Meld je als ik hem toch krijg?

JolienShizzo schreef:
    Voornaam - Mandy
    Achternaam - Jiroux
    Leeftijd - 20ging volgen met het dansen[/blue]
    Hobby's - dansen, zingen, en bellen
    Job voordat je werd opgenomen in de kliniek (deze hoeft niet per se) - dansleraares
    Sinds wanneer zit je in de kliniek - sinds vorig jaar omdat ze een hogere opleiding
    Karakter - Ze is heel onzeker over haar eigen en zal er alles aandoen om goed over te komen bij andere mensen, haar vrienden zijn heel belangrijk voor haar waardoor ze soms haar eigen, en haar problemen vergeet. Ze is ook heel koppig maar heeft een gouden hart
    Hoe is anorexia zich bij je gaan ''ontwikkelen'' (dus zegmaar, Ik wou afvallen voor de zomer maar ik sloeg door, bijvoorbeeld)- Door de hogere opleiding die ze wou gaan doen, en de jury vond haar niet goed, qua uiterlijk en dans en ze wou er alles aan doen om er toch in te slagen in de opleiding
    Foto én uiterlijke beschrijving - http://farm4.static.flickr.com/3199/2940200508_14d1dd4a4e.jpg - Ze heeft bruin haar en is best wel klein (1m 60) en haar look is girly maar met een stoere kant.
    Gewicht - 46
    Streefgewicht - 42 als ik het verkeerd begrepen heb, maak er dan 52 van of meer ofja..
    Thuissituatie - Haar ouders hebber haar nooit iets van haar aangetrokken, ze is daarom vrij snel volwassen geworden en door dansen kan ze haar uitleven. Haar broer ziet ze amper.
    Extra? - Ze heeft aan de drugs gezeten en heeft gerookt, soms zou ze zelf nog eens roken. Haar ouders zijn best wel rijk maar dat heeft ze nooit willen tonen en daar heeft ze ook nooit van mogen meegenieten. Haar volgende stap is ergens te gaan wonen in een ander land, ver van haar ouders, ver van iedereen, en daar een nieuw leven starten.

Ja ik bedoelde met streefgewicht van, hoe ''zwaar'' wil je worden, niet hoe licht wil je worden.

Fantasque schreef:
    (...)

Ja ik bedoelde met streefgewicht van, hoe ''zwaar'' wil je worden, niet hoe licht wil je worden.

Ah ok, sorry ik zal het aanpassen (; Thx.

BFF TOM EN BILL.
    Naam - Lois
    Achternaam - Holmes
    Leeftijd - 16
    Job - geeft gitaar les + voetbal training
    Hobby's - gitaar spelen en voetballen
    Karakter - Lois is een meisje die haar mondje wel open durft te trekken, ze zal zich niet gauw stil houden voor iemand. ze laat altijd haar mening horen en heeft een duidelijk standpunt, ze kan bot over komen terwijl ze het meestal niet eens zo bedoeld. ook is lois er lief en behulpzaam, ze laat mensen niet gauw vallen om wat voor reden dan ook.
    Foto én uiterlijke beschrijving - lois holmes
    Lois heeft oranje haren wat meestal golvend over haar schouders valt. ze heeft blauwe sprekende ogen en is erg klein. meestal heeft ze een skinny jeans aan met een simpel shirtje erover heen, hakken komen bij haar niet voor. altijd heeft ze sneakers of gympen aan
    Huisdier? - duitse herder puppy; crumble
    Thuissituatie - Lois leeft alleen nog maar met haar moeder, omdat haar vader hun tweetjes heeft verlaten voor een of ander jong blond ding.
    Extra? - lois is erg arm, dat komt omdat haar moeder depressief is en niet meer werkt. daarom moet lois vaak werken en mist zo hele school dagen.

[ bericht aangepast op 16 april 2010 - 14:01 ]

Big girls cry when their hearts are breaking

Vriendin Tom + Zusje Hoofdpersoon

Naam - Dewy-Sem
    Achternaam -Zelfde achternaam als hoofdpersoon
    Leeftijd - 18 jaar
    Job (als je stagiaire kiest hoef je dit niet in te vullen) - Is nog bezig met school(studie dus) En bijbaantjes ; achter de bar in disco's/Cafés en oppassen op kindjes.
    Hobby's - Tekenen,Muziek luisteren,Gek doen met vriendinnen,Zwemmen,naar pretparken gaan,op vakantie gaan.
    Karakter - Vrolijk en druk typje,Is erg onhandig en lomp,Kan niet echt super goed troosten maar probeerd het wel,Is best verlegen als het om liefde gaat,Is soms best brutaal.
    Foto én uiterlijke beschrijving (stijl enzo ook) -
    Foto 1
    Beschrijving ; Donker blond haar met een paar zwarte plukjes+Een beetje slag,is blank maar wel met een tintje,is niet te dik en niet te dun dus gewoon,is 1.75 lang
    En haar styl is ; Girly/volgens de mode.

Foto 2
    Beschrijving ; Donker bruin/zwart haar+Slag,Niet heel erg blank(dus met een tintje),Slank,1.70 lang

Haar styl is ; Funky/kleurrijk

Huisdier? - Een visje ; Blub
    Thuissituatie - Dewy-Sem heeft het er erg moeilijk mee dat (..) in een kliniek zit.Ze mist haar opgewekte karakter,Maar ondanks alles steunt ze (..) zo veel als ze kan,Met haar moeder kan ze niet zo heel goed opschieten,maar haar vader en zij zijn 2 handen op 1 buik.
    Extra? - Dewy-Sem komt vaak op bezoek in de kliniek en komt in contact met een jongen genaamd ; Tom,Ze weet dat het de beroemde gitarist is maar geeft niks om hem of de band(in het begin)Maar als blijkt dat hij net als Dewy-Sem een broer heeft(Dewy-Sem dan een zus) die aan Anorexia lijdt,besluiten ze samen elkaar te steunen.

Ik hoop dat ik de rol krijg!

XoxO

Listen to your heart and your dreams come true ~

Vriendin van Bill

Naam - Melissa.
    Achternaam -
    Leeftijd - 18.
    Job (als je stagiaire kiest hoef je dit niet in te vullen) - werkt in kledingzaak.
    Hobby's - uitgaan, shoppen, msnen en afspreken met vrienden.
    Karakter - Verlegen, maar kan als ze je kent heel open zijn, ook wel lief maar dat veranderd als ze aan je vrienden zitten. Ook is ze vrolijk, maar met liefde is ze onzeker en verlegen.
    Foto én uiterlijke beschrijving (stijl enzo ook):
    -Blond haar, niet helemaal stijl, maar met slag.
    -Groene ogen.
    -1,70m.
    -Gewoon normaal, niet dik ook niet súperdun..
    -Gewone, normale stijl. Soms sneakers, soms hakken en soms ballerina's. Geen emo, gothic ofzo, maar gewoon niet echt opvallend zegmaar..
    Mag deze foto?:
    http://www.justdesktopwallpapers.com/images/celebrities/haydenpanettiere/hayden_panettiere_gorgeous_smile_1280x1024.jpg

Huisdier? - Hond (naam mag je verzinnen ;))
    Thuissituatie - alleen met mijn moeder. Ze zijn al vroeg gescheiden waardoor ik mijn vader niet ken en ook niet meer wil kennen.
    Extra? - niks :D.

Xx

[ bericht aangepast op 17 april 2010 - 0:00 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 18 april 2010 - 16:27 ]

Hoofdrol

Voornaam: Angela
    Achternaam: Andersons
    Leeftijd: 17
    Job voordat je werd opgenomen in de kliniek: Baby sitter
    Sinds wanneer zit je in de kliniek: Al 2 jaar
    Hobby's: Schrijven, muziek luisteren en tekenen
    Karakter: Lief, behulpzaam en emotioneel
    Hoe is anorexia zich bij je gaan ontwikkelen: Werd op school altijd gepest omdat ze 'dik' was.
    Foto én uiterlijke beschrijving: Foto Kort blond haar, blauwe ogen, 1m72, normale kleding stijl.
    Gewicht: 36
    Streefgewicht: 48
    Thuissituatie: Moeder is gestorven aan kanker toen Chelsea 2 jaar was, haar vader is altijd zat en slaagt haar.

Stagaire
    Naam
    Lyze
    Achternaam Drew
    Leeftijd 18
    Hobby's Muziek, vrienden, zingen, dansen, lekker gek doen, feesten
    Karakter Lief, behulpzaam, betrouwbaar, eerlijk
    Foto&Beschrijving: Klikken maar!! uiterlijk is lekker gek, en durft alles. Niet bang voor kritiek.Haarkleur blond en grijze ogen. Slang postuur, en niet zo groot (ong. 1m65)
    Huisdier een poesje Bailey
    Thuissituatie ouders zijn gescheiden, en woont bij haar vader omdat moeder een alcoholverslaving heeft. Geen broers of zussen, en daarom krijgt ze alle vrijheid.
    Extra Ze werkt heel erg hard om haar toekomst zeker te maken, maar als er een leuk iemand in het spel is, kan ze nog al wel eens afgeleidt raken.

Let me know!:p

[ bericht aangepast op 18 april 2010 - 15:13 ]

The grass is not always greener on the other side

Ik heb er al ééntje gekozen, en da's Captivity als BFF Bill (A) Bij de rest kan ik niet kiezen. IK HAAT JULLIE ghehe (A)

Hoofdpersoon.
    Voornaam - Xetha
    Achternaam - Taylor
    Leeftijd - 19
    Job voordat je werd opgenomen in de kliniek (deze hoeft niet per se) - Problemen oplossen van tienermeiden in tijdschriften. (Denk maar aan Kim in Hitkrant)
    Sinds wanneer zit je in de kliniek - Iets langer dan een halfjaar.
    Hobby's - Muziek luisteren, tekenen, opmaken, en foto's maken.
    Karakter - Lief, behulpzaam, wantrouwig, betrouwbaar, kán arrogant zijn want knap vind ze zichzelf zéker, alleen veeeeel te dik. (wat ze dus natuurlijk niet is) Ze is een echte perfectionist.
    Hoe is anorexia zich bij je gaan ''ontwikkelen'' (dus zegmaar, Ik wou afvallen voor de zomer maar ik sloeg door, bijvoorbeeld)- Ik begon steeds dikker te worden, ik woog 70 kg, ook al klinkt dat niet zo super veel, toch was het bij mij heel goed te zien. Omdat ik graag als knap gezien wil worden, past dik zijn niet bij mijn imago. In het begin was afvallen een Hel, het lukte me totaal niet. Tot dat ik dingen op begon te zoeken op internet. Ik kreeg de smaak te pakken, en begon elke dag te joggen en naar de sportschool te gaan. Ik vond het zonde om alles er weer bij te eten, dus at ik gewoon niet meer. Als ik het tóch wel deed, kotste ik het daarna gewoon weer uit, door mijn tandenborstel achter in mijn keel te stoppen. Mensen vonden dat ik meer moest eten, maar ik verklaarde ze voor gek.
    Foto én uiterlijke beschrijving - http://de.trinixy.ru/pics3/20080421/emo_girls_68.jpg
    Lang zwart haar met blonde plukken er doorheen, pandaberen make up, bruine ogen, 1.69 lang.
    Gewicht - 37 kg
    Streefgewicht - 60 kg
    Thuissituatie - Ze woonde al op zichzelf, samen met haar puppy die nu dus bij haar ouders is.
    Extra? - Ze is geslaagd en heeft een VWO diploma.

Scream for mercy!

Wanneer komt je verhaal online??:P

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Fantasque schreef:
    Ik heb er al ééntje gekozen, en da's Captivity als BFF Bill (A) Bij de rest kan ik niet kiezen. IK HAAT JULLIE ghehe (A)

Zou je anders in je topic willen zetten wie dat welke rol heeft -als je gekozen hebt-? als je wilt natuurlijk (:
    x