• Ja ajb, zeg me wat ik moet doen x.x
    M'n visje ligt op z'n zijkant & enkel als ik in het water beweging maak of 'm aanraak, zwemt hij weer even verder, alsof er niks is, maar dan plots ligt hij weer stil.
    Weet iemand wat ik moet doen? ;o

    Die gaat dood of er moet een wonder gebeuren.

    Ik denk dat hij dood gaat, al heb ik niet zo veel verstand van vissen. Ik vind het heel vervelend voor je!

    In een apart potje met een beetje keukenzout in het water??
    Dat zei mijn nonkel dat we moesten doen toen ons visje dat had... Het heeft toen niet gewerkt, maar mss bij jou wel?
    veel suc6!


    And the wheels just keep on spinnin'

    Ah man, dit had ik niet moeten lezen want ik vind het zielig wanneer dieren op sterven liggen :C


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik denk niet dat er nog iets aan te doen is.
    Het spijt me -ocharme dat kleine visje-


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    aahw :( heb ik ook gehad, dan is er gewoon iets niet goed.. :(


    ars moriendi

    Ik denk niet dat er nog wat te doen valt ;(


    -

    Oh, ik heb ook zo'n vis..
    Opeens lag hij op zijn zij en enkel toen ik bij hem in de buurt kwam begon hij weer verder te zwemmen. En zo ging het nog een aantal keer, dus ik dacht dat hij dood zou gaan. En eenmaal lag hij zelfs onderste boven en ik naar beneden gaan zeggen dat mijn vis dood was, kom ik terug boven zwemt hij weer doodleuk rond.

    Maar blijkbaar heeft die vis problemen met z'n zwemblaas. Waardoor hij op zijn zij ging. En dat gebeurde alleen als het water te koud werd (door de winter).

    Ik hoop dat het ook zoiets is voor je vis en komt hij er weer boven op ofzo..