• ik word er helemaal geeaak van die kutkutkut woordjes van engels ik moet focking veel uit me kop kenne en sommigen woordjes staan er meerdere keeeren in en die hebben dan elke keer weer een ander engels woord ik word er echt geaak van maar als je het op wrts.nl oefent dan weet je nooit welke je in moet vullen omdat je uit meerdere dingen kan kiezen.

    heeft iemand tips om op een andere manier te leren ???

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ailoveejoee.

    Eigenlijk kan ik al best goed Engels, al zeg ik het zelf. Dat komt omdat ik veel films kijk in het Engels en vooral ook games in het Engels speel. Maar het is ook lame om vanaf nu veel films te gaan kijken.

    Pak eerst 5 woordjes, leer die -dat moet wel lukken-, dan nog 5 enzovoorts. Dáarna doe je ze op WRTS.


    I live for the applause, you will die for it.

    Maak kaartjes.
    Het Engelse woord op de ene kant en het Nederlandse op de andere.

    En zet bij de Engelse woordjes degene die dezelfde betekenis hebben op één kaartje en noem ze allemaal op als je jezelf ondervraagt.


    Let the Night embrace you

    zet alle betekenissen erachter :'D
    Engels is easy.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je kunt ook gewoon een komma tussen de meerdere betekenissen zetten?

    WRTS, zo leer ik het altijd. Maar ik weet er meestal al veel omdat ik boeken zoals HP & Twilight allemaal in het Engels heb gelezen. Ik kijk ook altijd Engelse films/series zonder de ondertiteling te lezen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.