• Gister een nieuwe mobiel gekocht, hoppa hijs nu al kapot. De usb is in tweeën gevallen en er zit nog een deel in mijn mobiel. Ik was bij die telefoonwinkel net, wilt ie hem eerst zelf eruit trekken. Als hij dan de mobiel kapot trekt, moet IK het vergoeden. Jezus, wat een regels. Nouja, gelukkig lukte het niet. Nu moet hij naar de fabriek en wordt ie daar gemaakt. Nu komt het lulligste: De kans bestaat dat ik het zelf moet vergoeden, omdat ik de usb kapot zou hebben gemaakt.
    Hallo, een goede usb hoort niet gelijk kapot te gaan..

    Edit: Nu heb ik een leentelefoon uit het jaar nul. Moest er vijfentwintig euro voor betalen. Dat is nog meer dan dat achterlijke ding waard is. Nouja, ik kán tenminste bellen en smsen. Grmbl.

    [ bericht aangepast op 15 april 2010 - 18:28 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Jezus dat slaat echt nergens op. ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat slaat echt nergens op. Dat kunnen ze niet maken vind ik. Zit er geen garantie ofzo op je mobiel? Ik hoop voor je dat je het niet zelf hoeft te vergoeden dan.

    Oke^^ Das minder maar dat mogen ze toch niet doen? jou laten dokken voor hun daden?

    in ieder geval je wordt genaaid waar je bij staat.


    Some angels have no wings.

    Predictable schreef:
    Dat slaat echt nergens op. Dat kunnen ze niet maken vind ik. Zit er geen garantie ofzo op je mobiel? Ik hoop voor je dat je het niet zelf hoeft te vergoeden dan.


    Dat is het juist, er zit wel garantie op maar ze weten niet of dit wel onder de garantie valt..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zetpil schreef:
    (...)

    Dat is het juist, er zit wel garantie op maar ze weten niet of dit wel onder de garantie valt..


    Dat is echt genaaid. Ik hoop echt voor je dat je het niet zelf hoeft te betalen ;o

    welke mobiel heb je?
    naja, had.. ;3

    en dat is zo kut!

    Predictable schreef:
    Dat slaat echt nergens op. Dat kunnen ze niet maken vind ik. Zit er geen garantie ofzo op je mobiel? Ik hoop voor je dat je het niet zelf hoeft te vergoeden dan.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.