Alistair schreef:
(...)
haha, we hadden het er laatst over in de kleedkamer tijdens gym, want zo'n meisje ze was er toen niet bij mag van dr moeder geen BH voor dr 15e en nu heeft ze dus 2 van die piramides, haha. Ziet er vet.. lelijk uit. Ze is trouwens nog niet eens 14, dus ik wens haar veel succes!
ja zoiemand ken ik ook die ouders zijn gewoon crazy!
Eigenlijk vind ik het vulgair en goor als vrouwen/meisjes geen bh's dragen, vooral als je een grotere cup hebt -dan heb ik het niet over A en B :')- Tmf is sowieso de laatste paar jaar zwaar achteruit gegaan, dus dar kijk ik niet meer naar .
Eigenlijk vind ik het vulgair en goor als vrouwen/meisjes geen bh's dragen, vooral als je een grotere cup hebt -dan heb ik het niet over A en B :')- Tmf is sowieso de laatste paar jaar zwaar achteruit gegaan, dus dar kijk ik niet meer naar .
Wat hou ik toch van jou als je commentaar hebt ergens op. Je zegt meestal exact waar ik aan gedacht heb dan. Net als nu weer.
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell
Met een volle B-cup is het anders ook niet zo fijn om zonder BH rond te lopen hoor:P