• Ja, ik keek net TMF. En wat zeggen ze: Deze zomer zijn de BH's 'uit'. Ik blijf ze mooi dragen hoor. (cat)


    it's so empty living behind these castle walls

    TMF en al die andere jongerenzenders sporen aan om sletterig te zijn en een complete robot voor de maatschappij te zijn.
    Mij niet gezien.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    TMF en al die andere jongerenzenders sporen aan om sletterig te zijn en een complete robot voor de maatschappij te zijn.
    Mij niet gezien.


    TMF doet dat niet hoor.
    Het was zeker die 'modetipmannetje' die daar altijd mode tips gaat geven.


    Smiling but close to tears.

    Ik hoef geen hangtieten hoor, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    XTC schreef:
    (...)

    TMF doet dat niet hoor.
    Het was zeker die 'modetipmannetje' die daar altijd mode tips gaat geven.


    TMF doet dat volgens mij wel. Ze draaien enkel de muziek die ze willen dat jij hoort. En bijna nooit degenen die ze dan volgens hen slecht vinden om het niet te hard te laten opvallen en iedereen erin te laten trappen. Behalve mij dan. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Die modellen kunnen zorgeloos over de catwalk lopen zonder, want zij (de meeste dan) hebben toch niks :x


    it's so empty living behind these castle walls

    Hingucker schreef:
    (...)

    TMF doet dat volgens mij wel. Ze draaien enkel de muziek die ze willen dat jij hoort. En bijna nooit degenen die ze dan volgens hen slecht vinden om het niet te hard te laten opvallen en iedereen erin te laten trappen. Behalve mij dan. (':


    Maar de muziek die ze draaien is juist leuk?
    Want ze gaan toch ook geen ouwelullenmuziek draaien? ;o


    Smiling but close to tears.

    TMF doet dat volgens mij wel. Ze draaien enkel de muziek die ze willen dat jij hoort. En bijna nooit degenen die ze dan volgens hen slecht vinden om het niet te hard te laten opvallen en iedereen erin te laten trappen. Behalve mij dan. (':


    of je trapt er wel in, als jij der op let. misschien omdat mensen veel naar die nummers luisteren draaien ze het? is misschien ook ergens logish. en trouwens wat boeid jou het? sorry hoor als hun kijk cijfers er mee maken best, als der goede muziek op is vindt ik het goed anders zep je effe verder.

    -niet gemeen bedoelt-


    Some angels have no wings.

    Hahaha Fuck U, TMF.


    No growth of the heart is ever a waste

    Washington zei op 15 april 2010 - 16:24:

    Die modellen kunnen zorgeloos over de catwalk lopen zonder, want zij (de meeste dan) hebben toch niks :x

    xD tsja... ik heb ook niks maar zo'n bh zit toch lekkerder dan zonder hoor


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    XTC schreef:
    (...)

    Maar de muziek die ze draaien is juist leuk?
    Want ze gaan toch ook geen ouwelullenmuziek draaien? ;o


    Ik vind het allemaal maar een beetje op hetzelfde lijken...
    Hiphop, R&B, Overated tienersterretjes uit Amerika zoals Jonas Brothers, Miley en Jistin die uit het niets ineens je van het zijn. (Voor je over TH begint, daar was het gelijdelijk naar België gekomen en ik wed dat het ook zo was in NL.)
    Maar misschien ligt het ook een beetje aan mij, omdat voor mij de lyrics heel belangrijk zijn en de liedjes van tegenwoordig hebben amper nog een zinnige inhoud.
    Money lets the world go round tegenwoordig en dat is heel erg jammer.


    You are the poetry Shakespeare was missing.


    Ik vind het allemaal maar een beetje op hetzelfde lijken...
    Hiphop, R&B, Overated tienersterretjes uit Amerika zoals Jonas Brothers, Miley en Jistin die uit het niets ineens je van het zijn. (Voor je over TH begint, daar was het gelijdelijk naar België gekomen en ik wed dat het ook zo was in NL.)
    Maar misschien ligt het ook een beetje aan mij, omdat voor mij de lyrics heel belangrijk zijn en de liedjes van tegenwoordig hebben amper nog een zinnige inhoud.
    Money lets the world go round tegenwoordig en dat is heel erg jammer.


    trek je doppen open, echt sorry maar de wordt meer dan alleen tiener sterrertjes gedraait, echt en jah ik ken der niks aan doen dat er hiphop enzoo wordt gedraait, waarik geen problemen mee heb want ik luister het. Alleen overdrijf je een beetje? Dus als jij uitgaat gaa jij een avond lang lopen letten van wat voor tekst wordt er gedraait?


    Some angels have no wings.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ik vind het allemaal maar een beetje op hetzelfde lijken...
    Hiphop, R&B, Overated tienersterretjes uit Amerika zoals Jonas Brothers, Miley en Jistin die uit het niets ineens je van het zijn. (Voor je over TH begint, daar was het gelijdelijk naar België gekomen en ik wed dat het ook zo was in NL.)
    Maar misschien ligt het ook een beetje aan mij, omdat voor mij de lyrics heel belangrijk zijn en de liedjes van tegenwoordig hebben amper nog een zinnige inhoud.
    Money lets the world go round tegenwoordig en dat is heel erg jammer.

    eens !


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Hingucker schreef:
    (...)
    Ik vind het allemaal maar een beetje op hetzelfde lijken...
    Hiphop, R&B, Overated tienersterretjes uit Amerika zoals Jonas Brothers, Miley en Justin die uit het niets ineens je van het zijn. (Voor je over TH begint, daar was het gelijdelijk naar België gekomen en ik wed dat het ook zo was in NL.)
    Maar misschien ligt het ook een beetje aan mij, omdat voor mij de lyrics heel belangrijk zijn en de liedjes van tegenwoordig hebben amper nog een zinnige inhoud.
    Money lets the world go round tegenwoordig en dat is heel erg jammer.


    Hoe bedoel je TH?
    En De meeste liedjes die ze daar draaien is ook voor de beat enzo.
    Jij houdt van de lyrics, ik denk dan aan liefdesliedjes enzo. De liedjes van tegenwoordig hebben inderdaad minder inhoud, maar ik dacht dus ook ooit, muziek raakt ooit op, ooit zullen ze geen leuke muziek meer maken. Omdat het anders Na-apen is of het bestaat al. Maaroke, de VJ's van TMF houden van R&B, hiphop, pop en Rap enzo. Daarom draaien ze het ook denk ik. De meeste mensen die TMF kijken houden ook van die muziek. TMF is ook juist zo'n zender die zulke muziek draait en waar soms ook wel in word gescholden. Daarom vind ik het ook een leuke zender. En ik snap dan ook best wel dat je het niet echt een leuke zender vind oke?
    Pfoe, soort van lulverhaal.


    Smiling but close to tears.

    Omg ._.


    Alis volat propriis.

    gezellig. Wie doet dat nou? Nouja mensen van America's next top model wel? Maar toch, pijnlijk rennen in de zomer zonder BH. Ik houd het maar leuk aan :D ik zwem toch alleen maar xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.