• Holy crap, alsof die kinderen eerder in de puberteit komen of zo.
    Vroeger toen ik in groep 8 zat (drie jaar geleden) hadden we natuurlijk wel al een beetje hormoontjes.
    Maar whuuuuuuut, ik was niet zo'n geile oversekste barbiepop van 11 hoor!
    Jezus. Gister liep ik langs m'n basisschool en ik zag al die meisjes met jongens knuffelen, een paar jongens gaven een klap op de kont van he meisje... Lipgloss, hakken... What's going on in those heads?

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 22:11 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    TomAddictedx schreef:
    (...)


    Wat maakt het jou nou uit?
    Dat moeten ze/we toch lekker zelf weten?

    Ja, dat moeten ze inderdaad lekker zelf weten, hoe ze hun eigen toekomst verpesten. Ik wens ze er veel succes mee.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Phineas schreef:
    Wtfff. Toen ik in groep 8 zat gingen we nog gewoon met de hele klas op het schoolplein spélen. (krul)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    TomAddictedx schreef:
    (...)


    Wat maakt het jou nou uit?
    Dat moeten ze/we toch lekker zelf weten?
    Doe eens rustig, A.U.B. (:


    I live for the applause, you will die for it.

    haha nou ik moest stage lopen bij groep 3. die kindjes allemaal aan die kontjes zitten enzovoort. ik zat daar van; oke het zal wel. en verder niets bijzonders maarja, alles veranderdt !

    Phineas schreef:
    Wtfff. Toen ik in groep 8 zat gingen we nog gewoon met de hele klas op het schoolplein spélen. (krul)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik knuffel jongens ook, omdat ik ook goed bevriend ben met jongens, en ik word ook weleens op mijn kont geslagen. Maar ben ik nu gelijk een hoer dan?

    - En ik draag ook pumps.. Doe ook makeup op, meer dan de gemiddelde klasgenoot.. Enzovoort.

    Misschien komt het zo over als je er zo bijloopt enzovoort, maar je moet je gedrágen als een hoer, en dat doe ik absoluut niet.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 22:27 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny