• Ik ga met een vriendin naar de comets en ze had begin deze week de tickets bestelt. Maar er was niemand bij haar thuis maar er moest iemand tekenen bij die postbode, als teken dat het is aangekomen. Maar omdat er dus niemand thuis was hebben ze een papiertje achtergelaten met; "op verzoek van de afzender word de zending retour gestuurd" Is er hier iemand slim die weet wat ze ermee bedoelen?
    -ik moet eigenlijk gewoon weten of ze meteen terug gestuurt worden & je zowel je geld als je kaartje kwijt bent, of dat ze die nog terug sturen/op het postkantoor achterlaten.-

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 18:48 ]

    Volgens mij dat ze het terugsturen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Retour gestuurd is toch terugsturen? ._.
    Dat is mooi shitty.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    k denk ook terugsturen

    Phineas schreef:
    Retour gestuurd is toch terugsturen? ._.
    Dat is mooi shitty.


    Wie du mir, so ich dir.

    Phineas schreef:
    Retour gestuurd is toch terugsturen? ._.
    Dat is mooi shitty.

    Dat het terug naar de afzender word gestuurd.
    Maar als het goed is moeten ze het eerst een tijdje op 't postkantoor laten liggen, geloof ik.
    But I'm not sure. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Normaal gezien als ze zo'n briefje achterlaten als er niemand thuis kun je dat nog een bepaalde tijd in het postkantoor gaan afhalen en als je dat niet binnen die tijd doet dan wordt dat terug opgestuurd vanwaar het kwam.


    I need you like a heart needs a beat

    Wil dat niet gewoon zeggen dat ze nog eens zullen terugkomen? Of zoals hier boven, als ze hem terugsturen is dat wel kut ;s


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Phineas schreef:
    Retour gestuurd is toch terugsturen? ._.
    Dat is mooi shitty.


    All this dampness is damp.

    Bel naar het postkantoor of ga naar het postkantoor met het briefje en gij zult het weten :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Retour is dat ze het terugsturen naar de afzender, dus terug naar de organisatie van de comets. Ik zou der maar achteraan gaan als ik jou was. (:


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    KirstenSnaps schreef:
    Bel naar het postkantoor of ga naar het postkantoor met het briefje en gij zult het weten :Y).

    Naja, dat is dat meisje morgen van plan xd

    Terug gestuurd, Dat betekend dat het bij je postkantoor ligt en na een tijd sturen ze het terug naar de organisatie. Dus je kan beter het postkantoor bellen denk ik ;D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Phineas schreef:
    Retour gestuurd is toch terugsturen? ._.
    Dat is mooi shitty.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    andrew schreef:
    Terug gestuurd, Dat betekend dat het bij je postkantoor ligt en na een tijd sturen ze het terug naar de organisatie. Dus je kan beter het postkantoor bellen denk ik ;D