• Jaja, ik heb mijn crush -die mij niet kent- een blaadje gegeven over een metal concert hier 1 minuut vandaan lopen. En en en nu vraagt hij op hyves wanneer enzo en heeft hij gereageerd op mijn Poll van welke band is het beste :')
    En dan gaat hij reageren Linkin Park is een fuckin kut band!! LMAO, het is wel een van mijn favo bands D:
    En toen heb ik op zijn WWW gereageerd. Want daar stond dat hij aan het flippen was over iets, er stond een link bij. Bleek dat diegene van Chili Peppers ofzo de beste gitarist was D: WTF, Kirk Hammett is véél beter!? En daar is hij fan van. Dus ik reageren 'Hammett is beter :/'.
    't Gaat de goede kant op, sjalalala. Sorry ik ben blij.
    Nu ga ik verder met mijn topografie -70 plaatsen leren D:-


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha cool :3

    & succes met je topo! (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    leuk man! ;3

    Ik heb Hammet net gehoord en gezien. Dat concert in '91 was episch, was ik er maar bij, damnit!
    Maar helaas, in '91 bestond ik nog niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is leuuk voorje. :3

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 19:23 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Oeeh gaaf!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    WTF!

    Een jongen uit mijn klas ging ook helemaal flippen dat die ene uit RHCP's benoemd was tot beste gitarist. Alle jongens zijn het zelfde ;D.

    Maarja, erg leuk voor je en suc6 ;D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    haha gezellig xD

    succes met je topo!


    Never forget the things that make you smile

    Met mij gaat het niet lekker in de liefde. Ik hoop dat het bij jou beter uitkomt dan bij mij. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Hahaha, lekker Sem!
    Maar weetje; een beetje discussies kunnen geen kwaad in een relatie, dan kunnen jullie nog een 'sorry-zoen' achteraf geven HAHA.
    Succes met topoooo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    @Shir.
    HAHAHAHA *plat*


    I live for the applause, you will die for it.