• AAAAAAAH.
    Ik zat vandaag met een vriendin in de mediatheek, die naar Lowlands gaat met een paar meisjes. En wat blijkt; een meisje kan uiteindelijk toch niet gaan en zit met een kaartje over.
    En ik ben over 17 dagen jarig, en ik wist nog steeds cadeau. Totdat ik dus op het idee kwam: 'IK WIL DAT KAARTJE'
    Dus wij zaten hem helemaal te flippen in de mediatheek -vonden die mensen niet zo leuk, werden er bijna uitgestuurd- en plannen te maken enzo.
    En ik heb het vanmiddag gevraagd, EN IK MAG. IK MAG NAAR LOWLANDS. AAAH. -space-
    Oke. Ik ben zo blij dat ik er echt even een topic over moest maken :'D

    Gaan er nog meer mensen naar Lowlands? :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik vind de Line-Up best wel goed. ^^

    Like Placebo, Queens of the Stone Age, Admiral Freebee en Snow Patrol zijn allemaal hele goede bands. :'D

    Placebo en Queens of the Stone Age ga ik dan ook op Pukkelpop zien. :'D

    Admiral Freebee is zelfs onstaan hier in de buurt. :3

    Haha, ik ken ze niet eens ;$ Behalve Snow Patrol, die ken ik wel! Moet toch echt meer andere muziek gaan luisteren =3

    Cacharel schreef:
    (...)
    Haha, ik ken ze niet eens ;$ Behalve Snow Patrol, die ken ik wel! Moet toch echt meer andere muziek gaan luisteren =3

    Admiral Freebee is afkomstig uit Brasschaat, Antwerpos. Niet echt mijn smaak, maar ze hebben wel heel veel talent. :'D

    Placebo MOET je gewoon kennen. o.o
    Ben samen met Charissa vorig jaar december naar hun concert in Antwerpen geweest, we stonden tweede rij en ze waren zó extreem goed live.

    En Queens of the Stone Age is ook heel vet. :'D
    Volgens mij zul je de deuntjes van No One Knows en 3's and 7's wel kennen. :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Admiral Freebee is afkomstig uit Brasschaat, Antwerpos. Niet echt mijn smaak, maar ze hebben wel heel veel talent. :'D

    Placebo MOET je gewoon kennen. o.o
    Ben samen met Charissa vorig jaar december naar hun concert in Antwerpen geweest, we stonden tweede rij en ze waren zó extreem goed live.

    En Queens of the Stone Age is ook heel vet. :'D
    Volgens mij zul je de deuntjes van No One Knows en 3's and 7's wel kennen. :'D

    QOTSA, Admiral Freebee & Placebo zijn echt amaaaaaazing <33 Vorig jaar Placebo gezien op Pukkelpop (Snow Patrol trouwens ook), ga in mei naar Admiral Freebee, en QOTSA ga ik dit jaar op Pukkelpop zien ;D Echt, ze zijn alle drie geweldig! Vooral Placebo dan <33

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 21:07 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    QOTSA, Admiral Freebee & Placebo zijn echt amaaaaaazing <33 Vorig jaar Placebo gezien op Pukkelpop (Snow Patrol trouwens ook), ga in mei naar Admiral Freebee, en QOTSA ga ik dit jaar op Pukkelpop zien ;D Echt, ze zijn alle drie geweldig! Vooral Placebo dan <33

    Hahaha, I like you. (krul)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Hahaha, I like you. (krul)

    Hehe ^^ Ga jij toevallig ook niet naar Pukkelpop dan? ;D Pukkelpop is zoooo goeedd <33


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Hehe ^^ Ga jij toevallig ook niet naar Pukkelpop dan? ;D Pukkelpop is zoooo goeedd <33

    Ja, ik ga waarschijnlijk. :3

    De volle drie dagen, al zal ik waarschijnlijk niet mogen blijven camperen. =/

    Ga jij dit jaar? :'D

    & niet te vergeten All Time Low & 30 Seconds To Mars_O_

    edit: En The Kooks
    :9~

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 21:31 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja, ik ga waarschijnlijk. :3

    De volle drie dagen, al zal ik waarschijnlijk niet mogen blijven camperen. =/

    Ga jij dit jaar? :'D

    Jaa! Ook de volle drie dagen, dus wrschijnlijk ook kamperen! Vorig jaar ben 'k nog maar voor de eerste keer geweest, maar 'k zou et echt nooooit meer willen missen! ;D


    Beeeeeeeesje :-)

    Cacharel schreef:
    Nee, ik zou wel willen, maar helaas.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga erheen dit jaar =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Leuk voor je : )


    I'm a little bit lost without you <3

    wasda:8


    ....