• Ik ga naar Lady Gaga 17 Mei in het sportpaleis. Eén ticket voor een staanplaats was 72 euro. Net besfte ik me dat nog drie eur er bij en ik had een dagticket voor Rock Werchter. Eigenlijk wel ne zure. :/

    Aangezien dat, Lady Gaga misschien en show van 2 uur of ietsjes meer en op Rock Werchter heb je een hele dag goede muziek. Plus je ziet meer dan één goede artist. Ergens heb ik nu spijt dat ik naar Lady Gaga ga ><


    EDIT; Ik heb er misschien ergens spijt van maar Lady Gaga is zo iemand die het wel waart is. :'D

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 21:44 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    hahah x'D
    achja.. als je dat spijtgevoel houd kan je je ticket altijd nog verkopen en naar Rock Werchter gaan ghehe (krul)


    T O K I O H O T E L < 3

    verkoop je ticket tegen een hogere prijs en koop je daarmee een ticket voor Rock Werchter :Y)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    ik ga ook naar lady gaga & ik heb backstage gewoon gratis (:


    There's nothing like us.

    Kaartje verkopen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Verkopen D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Delight schreef:
    verkoop je ticket tegen een hogere prijs en koop je daarmee een ticket voor Rock Werchter :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Joker schreef:
    Verkopen D:

    Verkopen?


    your eyes are like stars in the night.

    (huil)
    Anders konden we samen gaan! Maar neen, die geit van een Lady GaGa moet weer roet in het eten komen gooien, domme gans dat ze is D;< i'm going to kill her.

    JA! verkoop die ticket !

    Delight schreef:
    verkoop je ticket tegen een hogere prijs en koop je daarmee een ticket voor Rock Werchter :Y)

    Lady GaGa is echt heél vet hoor! Ik denk dat als je er heen bent geweest, je er geen spijt meer van hebt :Y)


    we are radio hysteria