• Bah ik begin met de dag zenuwachtiger te worden voor zaterdag haha! x'D

    Voor de mensen die het nog niet weten (onmogelijk na hoeveel topics ik al wel niet over heb geopend haha) ik ga zaterdag eindelijk naar Valerius in Amsterdam! =D

    Elke ochtend voor school zie ik de trein al naar Amsterdam en elke middag uit school ook haha en ik zit serieus de dagen af te tellen! Ik heb het er de hele dag over en luister hun muziek de hele dag... Iedereen word gek van me en vrienden noemen me al een fangirl/groupie haha :')

    Ik heb in totaal alleen al op me laptop in één week 3,330 keer Valerius geluisterd en daarbij zitten nog nieteens de keren op mijn mobiel, mp3, stereo en tv! :3

    En nu ben ik dus met de dag meer zenuwachtiger aan het worden en ik begin een "secret" crush op Jesse (de zanger) te krijgen... :')
    Jeej dit word nog zo leuk zaterdag haha x'D


    dream, dare, fly!

    Valerius is cool :3

    Have fun! (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zal ik nou langskomen xD? -is er echt toe in staat XD-


    Life is hard and then we die

    Veel plezier alvast :P


    "Let them eat cake!"

    Mythical schreef:
    Veel plezier alvast :P


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    PUKKELxDING schreef:
    Zal ik nou langskomen xD? -is er echt toe in staat XD-


    Haha van mij mag je hoor als je het natuurlijk ook zelf wilt x'D


    dream, dare, fly!

    Mythical schreef:
    Veel plezier alvast :P

    Alvast veel plezier =3


    Only losers can act the way you do

    Leuk voor je =D Ik heb ze zondag gemeet bij de Serious Talent Awards =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Leuk voor je =D Ik heb ze zondag gemeet bij de Serious Talent Awards =)


    Oehh en en en? Hoe was het? Zijn ze een beetje aardig? :3


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Oehh en en en? Hoe was het? Zijn ze een beetje aardig? :3

    Ik heb alleen die zanger en de gitarist gemeet. Die gitarist is echt heel aardig, die zanger heb ik nauwelijks mee gesproken =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    (...)
    Ik heb alleen die zanger en de gitarist gemeet. Die gitarist is echt heel aardig, die zanger heb ik nauwelijks mee gesproken =)


    Oehh Kay en Jesse :9~
    Wel heel vet ^^
    Ik hoop dat het niet super druk is zaterdag haha dan gaan we daar de hele tijd rondhangen x'D


    dream, dare, fly!