• woensdag was ik met enkele vriendinnen gaan minigolfen en opeens krijg ik een berichtje vn een vriend da TH op nederland 3 aant jumpen is!!
    Ik kon op da moment natuurlijk nie kijke, ma ik kan der ook nergens een filmpke van vinde ofzow, dus is der iemand die da gezien heeft, of was da gewoon geloge?
    en als da dan nie gelogen is, weet dan iemand waar ik daar een filpke vn kan vinde?


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    ik denk dat het niet waar is, dat het gelogen is dus.

    VET GELUL.

    jumpstyle, my style grapje<-


    The sag in my swag <3

    das gelogen
    zeg nu zelf zie je hun al jumpen
    Tom zijn broek valt af

    Zie je de jongens al jumpen X3

    ik niet :P


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    das gelogen
    zeg nu zelf zie je hun al jumpen
    Tom zijn broek valt af

    xD Haha Tom z'n broke valt af xD

    En stel je Bill's haar es in als hij daar staat te springen xD


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    ik denk ook dat het redelijk duidelijk is, dat die gast dat maar zei om je te plagen..

    ik heb ook al zo'n berichtjes gehad.
    bv:'zet uw tv op! Bill heeft net openbaar toegegeven dat hij homo is!'
    -.-
    en dan wat later:'Oh nee! je hebt het beste deel gemist! Tom is ook uit de kast gekomen, en nu staan ze knal voor de camera te tongzoenen!'
    -.-'
    en nog wat later:'Wauw, ze gaan er helemaal voor! Bill staat al in zn bloot lijf! en Tom gaat voor de butsex!'
    <_<

    ik denk ook dat het redelijk duidelijk is, dat die gast dat maar zei om je te plagen..

    ik heb ook al zo'n berichtjes gehad.
    bv:'zet uw tv op! Bill heeft net openbaar toegegeven dat hij homo is!'
    -.-
    en dan wat later:'Oh nee! je hebt het beste deel gemist! Tom is ook uit de kast gekomen, en nu staan ze knal voor de camera te tongzoenen!'
    -.-'
    en nog wat later:'Wauw, ze gaan er helemaal voor! Bill staat al in zn bloot lijf! en Tom gaat voor de butsex!'
    <_<

    o.o
    Onee,,,
    Da's,,,, Zielig...


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    nee zijn jumpen niet !