Haha, ik ging laatst de krant lezen en toen had ik een half uur de slappe lach. Het was best lullig, want het ging over iets ergs volgens mij. Maar daar onder stond zo:
Door: Dennis Naaktgeboren.
Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.
WHAHAHA Bij ons op school zit zo'n jongen, en die heet Bart Geile. En als je word omgeroepen zeggen ze eerst je achternaam, en dan je voornaam. Dus wij waren bezig met een hoofdstuk over ‘opgewonden raken’ -bio. en toen opeens ‘Wil Geile, Bart zich melden bij de receptie? Herhaling: Wil Geile, Bart zich melden bij de receptie’ Iedereen had de slappe lach voor de rest van de les.
Fantasque schreef:
WHAHAHA Bij ons op school zit zo'n jongen, en die heet Bart Geile. En als je word omgeroepen zeggen ze eerst je achternaam, en dan je voornaam. Dus wij waren bezig met een hoofdstuk over ‘opgewonden raken’ -bio. en toen opeens ‘Wil Geile, Bart zich melden bij de receptie? Herhaling: Wil Geile, Bart zich melden bij de receptie’ Iedereen had de slappe lach voor de rest van de les.
oh god, ik had toen zohard gelachen dat ik niet meer bijkwam (:
oh god, ik had toen zohard gelachen dat ik niet meer bijkwam (:
Maar wat ik dan ook niet snap: die conciërge die zat daar ook al te gieren bijna, ipv dat ze dan gewoon Bart Geile zeggen? Dat klinkt al minder lullig.