• Want ik heb net mijn masterpiece story afgewerkt en nu zit ik hier van 'wtf moet ik nu doen'
    Normaaal typte ik 's avonds altijd een nieuw deeltje, maar nu dus niet en ik heb geen zin om verder te typen aan mijn nieuw dingetje. Ik wil met het oude verder doen, maar dat gaat niet. Er zit een leegte in me, meh meh. Ik mis de personages nu al. ):

    Schrijf een tweede deel?


    "Let them eat cake!"

    De perfecte oplossing: maak een vervolg, of een spin-off.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mythical schreef:
    Schrijf een tweede deel?

    Een vervolg bedoel je dan? :')

    Papillon schreef:
    De perfecte oplossing: maak een vervolg, of een spin-off.

    Een pardon?

    Dan maak je een vervolg op je oude verhaal.
    Tien jaar later en Melody en Alex hebben tien kindjes _O_ Goed gepoept
    sorry, ik ben door mijn down-heid heen en dan begin ik meestal irritant raar te doen?
    maar je kan een vervolg erop maken? :')

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Een pardon?

    Spin-off xd. Iets wat er wel mee te maken heeft, met een paar karakters erin, maar de rest niet meer. Net als the city van the hills is xd.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Eloquently schreef:
    Dan maak je een vervolg op je oude verhaal.
    Tien jaar later en Melody en Alex hebben tien kindjes _O_ Goed gepoept
    sorry, ik ben door mijn down-heid heen en dan begin ik meestal irritant raar te doen?
    maar je kan een vervolg erop maken? :')

    Iewl, Annelies. ;d
    Haha, nou dan weet ik niet wat voor 'n vervolg, en phoe, nee het zou teveel zijn. (;

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Iewl, Annelies. ;d
    Haha, nou dan weet ik niet wat voor 'n vervolg, en phoe, nee het zou teveel zijn. (;

    Wat, het kan toch? (a)
    Sorry, ik ga soms te hard in het verhaal op in. Dan denk je toch, Chiara. Je hebt toch genoeg fantasie.
    ik vind het btw erg leuk dat je mij vernoemde bij het einde van jou verhaal -maar dat terzijde
    weet je, stel je nu voor dat je opeens aan iets geweldigs denkt voor een vervolg, dan maak je die toch gewoon (:

    Waarom verander je niets aan je oude verhaal? Like

    Plak je gewoon nog een nieuwe alinea aan!
    Van die alinea maak je dan een open einde.

    Ik weet niet waar dat verhaal over gaat maar ik kan wel een voorbeeld geven..

    2 vriendinnen, en een jongen.
    1 vriendin en jongen verlieft/net uit elkaar.
    2 vriendinnen praten

    "Ik moet het gewoon bij iemand kwijt." Zei een tegen ander. "Wat?" *andersom* De jongen komt stil in de deurpost staan. "Ik ben zwanger."

    CLIFFHANGER BABEH!


    Edraith enni..

    Eloquently schreef:
    (...)
    Wat, het kan toch? (a)
    Sorry, ik ga soms te hard in het verhaal op in. Dan denk je toch, Chiara. Je hebt toch genoeg fantasie.
    ik vind het btw erg leuk dat je mij vernoemde bij het einde van jou verhaal -maar dat terzijde
    weet je, stel je nu voor dat je opeens aan iets geweldigs denkt voor een vervolg, dan maak je die toch gewoon (:

    Ja, dan zou ik dat mss wel doen. En ik vind het terecht dat je het leuk vind, haha. :'DD Maar ah, ik zou niet weten wat er zou moeten gebeuren. En daarbij, dan zou ik de personages beu geraken. Al heb ik wel eens een vervolg op een verhaal gemaakt, maar soit. (:

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Ja, dan zou ik dat mss wel doen. En ik vind het terecht dat je het leuk vind, haha. :'DD Maar ah, ik zou niet weten wat er zou moeten gebeuren. En daarbij, dan zou ik de personages beu geraken. Al heb ik wel eens een vervolg op een verhaal gemaakt, maar soit. (:

    Ja, dat vond ik best een eer ja ;D lol
    Nou, ik ben ook een vervolg aan het schrijven maar ach, ik verplicht je niet ik geef je gewoon maar een tip zodat je je niet leeg hoeft te voelen.

    Spoiler (krul)
    Ik wist niet dat ie af was, maar nu wel o:
    hahaha, maar ik snap wat je bedoelt (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Chrysalis schreef:
    Spoiler (krul)
    Ik wist niet dat ie af was, maar nu wel o:
    hahaha, maar ik snap wat je bedoelt (nerd)

    Buhu, 'scuse me (nerd)
    Hatelijk, hé. (:

    Eloquently schreef:
    (...)
    Ja, dat vond ik best een eer ja ;D lol
    Nou, ik ben ook een vervolg aan het schrijven maar ach, ik verplicht je niet ik geef je gewoon maar een tip zodat je je niet leeg hoeft te voelen.

    Yeah, i know, ik zal me op Jack smijten ofzo - dan toch maar. :'D

    Maak een vervolg. Zou ik niet erg vinden hoor, hahaha :'D

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 21:37 ]