• Ik heb de laatste tijd echt helse pijn aan mijn arm. Mijn ouders zeggen dat het komt omdat ik teveel computer. En dat kan wel kloppen. In het weekend of in de vakantie zit ik er van 09;00 tot 22;30 ongeveer op. En in de week zit ik er buiten school ook al veel op. Het is ook echt mijn rechter arm die pijn doet, mijn muisarm. Een tijdje geleden, rond januari mocht ik ook nog niet zoveel achter de pc maar dat is dus nu verandert. Nu mag het wel, met alle gevolgen van dien. Als ik veel heb gecomputerd, heb ik er last van.
    Heeft iemand dit ook? Of weet iemand wat het is?

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 19:27 ]


    *~* Proud Luxury *~*

    Het zou RSI kunnen zijn. Dat zou niet zo mooi zijn dan..


    Life is hard and then we die

    Zit je nou serieus zó lang op de computer ._. Ehh... is wel een beetje overdreven, probeer eens wat te minderen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Zit je nou serieus zó lang op de computer ._. Ehh... is wel een beetje overdreven, probeer eens wat te minderen.

    Ik weet het, het is echt verslavend bij mij. Een jaar geleden gingen mijn cijfers er onder lijden. Dat is gelukkig nu niet meer zo..


    *~* Proud Luxury *~*

    Ik zou zegge das lang :X
    Ma ik zit er ook lang op :X
    Al ga er verandering in kome waardoor ik bijna ni meer op de pc kom zodus =)
    Mss zoek gwn iets om te doen enzo xD
    En dan ga da vanzelf mss wel over..


    Stop wishing, Start doing..

    Madame schreef:
    (...)
    Ik weet het, het is echt verslavend bij mij. Een jaar geleden gingen mijn cijfers er onder lijden. Dat is gelukkig nu niet meer zo..
    Ik denk toch dat het daaraan ligt -met je arm-, probeer te minderen (en andere dingen te gaan doen).


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Ik denk toch dat het daaraan ligt -met je arm-, probeer te minderen (en andere dingen te gaan doen).

    Ja, ik ben ook aan het lezen geslagen. En films kijken, veel films. Met lezen en films kijken verminder ik het nu al erg in het weekend en ik hoop het nog meer te gaan verminderen


    *~* Proud Luxury *~*

    Joker schreef:
    Zit je nou serieus zó lang op de computer ._. Ehh... is wel een beetje overdreven, probeer eens wat te minderen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.