• Sorry dat ik er nu gelijk mee begin, maar ik vind Beyonce echt ook Lady Gaga na doen en alles. En ik mag haar niet. De stijl begint ze ook meer na te doen. En die muziekstijl is niks voor haar vind ik.
    En wat vinden jullie?


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    NYC schreef:
    Hm, vind het wel leuk.


    Tanya is de beste.

    Eloquently schreef:
    Excuse me? Sorry, maar ik vind niet dat je het recht hebt om te zeggen dat Beyoncé, een zangeres die al véél meer bereikt heeft dan Lady GaGa, iemand nadoet.

    Als zij dat vind, dat is toch haar mening ? (:


    None but ourselves can free our minds.

    Imperfect schreef:
    (...)
    Als zij dat vind, dat is toch haar mening ? (:

    Ja, maar ze vraagt toch ook naar onze mening?

    Eloquently schreef:
    (...)
    Ja, maar ze vraagt toch ook naar onze mening?

    Ja, maar het lijkt alsof jij zegt dat zij dat helemaal niet mag vinden. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    mm ik vind Beyonce wel goed eigenlijk;)
    het liedje is op zich wel leuk.. alleen die clip vind ik echt bagger;)


    Never forget the things that make you smile

    UNCOMMON schreef:
    Ik mag haar wel :3


    we are radio hysteria

    Liedje is goed

    Beyoncé is stom. Gaga heerst.
    Maar toch is die vergelijking trekken héél ver gezocht.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik snap je punt. Beyonce moet inderdaad gewoon Beyonce blijven, en niet Lady Gaga gaan nadoen, want daar is ze veel te goed voor.


    Life is hard and then we die

    Imperfect schreef:
    (...)
    Ja, maar het lijkt alsof jij zegt dat zij dat helemaal niet mag vinden. ;d

    Sorry als dat zo overkomt (: maar dat was niet de bedoeling.
    ik vind het gewoon best kakkerig dat ze gaan zitten zeggen dat Beyoncé, iemand die al meer bereikt heeft dan een Lady GaGa, haar gaat zitten na-apen.
    Ik vind beide niet leuk, maar toch (:

    De video vind ik leuk, het liedje vind ik leuk..
    Lady GaGa vind ik leuk,en Beyonce vind ik leuk xD
    haha!! something else to say?
    en trouwens, mensen vinden dat Beyonce Lady GaGa na doet,daar ben ik het echt niet mee eens. Als Beyonce GaGa na wilt doen, dan had ze echt wel een ander soort genre op haar album (Sacha Fierce) gezet. Die nummers zijn echt á la Beyonce. Videophone en Telephone zijn waarschijnlijk gewoon een soort fases waar ze gewoon willen kijken of het aanslaat. Ja dus ^^, maar ik vind het nummer in elk geval geniaal!!


    The grass is not always greener on the other side

    Softspoken schreef:
    het clipje en liedje zjn beiden geniaal^^


    Pop ate my heart.

    SweetThing schreef:
    De video vind ik leuk, het liedje vind ik leuk..
    Lady GaGa vind ik leuk,en Beyonce vind ik leuk xD
    haha!! something else to say?
    en trouwens, mensen vinden dat Beyonce Lady GaGa na doet,daar ben ik het echt niet mee eens. Als Beyonce GaGa na wilt doen, dan had ze echt wel een ander soort genre op haar album (Sacha Fierce) gezet. Die nummers zijn echt á la Beyonce. Videophone en Telephone zijn waarschijnlijk gewoon een soort fases waar ze gewoon willen kijken of het aanslaat. Ja dus ^^, maar ik vind het nummer in elk geval geniaal!!

    ben ik het 100% mee eens! (:


    Pop ate my heart.

    Vind het nummer niet echt geweldig, en de clip verschrikkelijk (A).

    Ik vind ook niet dat Beyonce Gaga na doet. Beyonce aka bounce blijft gewoon bounce. En het is logisch dat bounce meer die style gaat doen als ze dat zelf leuk vind en het geld opleverd. Maar ze blijft volgens mij wel gewoon zichzelf. Het is juist goed als ze wat gaan experimenteren.
    En daarnaast is Gaga het grote copy monster. Zij wil de nieuwe Madonna worden en aapt die manier na (muziek en outfit is misschien anders, maar in grote lijnen doet ze precies hetzelfde als Madonna.)

    nouja, ik kende het liedje al wat langer, dus k was eraan gewend. alleen had ik toen de clip nog niet gezien, nu wel, daar moet ik nog van bijkomen, TJEEESZ wat hoerig.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    NYC schreef:
    Hm, vind het wel leuk.


    Let's do this poo