• Oke laatst had ik bij school een Big Problem ding gemaakt, omdat mijn bf en ik op dezelfde jongen zijn. Ik heb het mijn bf dus nu verteld en ze reageerde goed, omdat ze hem toch niet meer leuk vondt
    Nu vindt ze hem dus wel weer leuk! Ze trekt de hele tijd z'n aandacht enzo en ik word er knettergek van, tuurlijk mag ze hem ook maar ze doet het allemaal zo veel en overdreven enzo... Ik wordt er gek van en een andere goede vriendin is ook op iemand en daarmee flirt ze ook, doet ze dat om ons te irriteren of ligt dat aan ons?
    Alvast bedankt(flower)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik ben van mezelf al een jaloers persoon dus ik zou er ook totaal niet mee in kunnen gaan als iemand anders met mijn crush zou flirten. ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Ik denk da ze dat doet om jou te irritere, als ik het zo goed begrijp =)


    Stop wishing, Start doing..

    Hmm je kan er beter weinig van aantrekken anders ga je heel erg aan ergeren enzo. en dan krijg je miss ruzie en denken van ik weet beter


    Some angels have no wings.

    JustLikeYou schreef:
    Ik denk da ze dat doet om jou te irritere, als ik het zo goed begrijp =)


    cakes taking over the world

    Poseidon schreef:
    Ik ben van mezelf al een jaloers persoon dus ik zou er ook totaal niet mee in kunnen gaan als iemand anders met mijn crush zou flirten. ;x

    JustLikeYou schreef:
    Ik denk da ze dat doet om jou te irritere, als ik het zo goed begrijp =)

    Inderdaad.


    No growth of the heart is ever a waste

    echt zoo kansloos als mensen iemand proberen te irriteren, zo laag gevallen


    Some angels have no wings.

    Die vriendin is gewoon niet aardig (:


    wth.

    Poseidon schreef:
    Ik ben van mezelf al een jaloers persoon dus ik zou er ook totaal niet mee in kunnen gaan als iemand anders met mijn crush zou flirten. ;x


    Tanya is de beste.

    Poseidon schreef:
    Ik ben van mezelf al een jaloers persoon dus ik zou er ook totaal niet mee in kunnen gaan als iemand anders met mijn crush zou flirten. ;x


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Poseidon schreef:
    Ik ben van mezelf al een jaloers persoon dus ik zou er ook totaal niet mee in kunnen gaan als iemand anders met mijn crush zou flirten. ;x


    None but ourselves can free our minds.

    Poseidon schreef:
    Ik ben van mezelf al een jaloers persoon dus ik zou er ook totaal niet mee in kunnen gaan als iemand anders met mijn crush zou flirten. ;x


    Home is now behind you. The world is ahead!

    xLilian schreef:
    Die vriendin is gewoon niet aardig (:


    Pop ate my heart.

    xLilian schreef:
    Die vriendin is gewoon niet aardig (:

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 23:52 ]


    we are radio hysteria

    Omg... weetje hoe stom van die vriendin!


    We only can learn to love, by loving.