• Hij was zo leuk in Oorlogswinter. Zoek ik net een plaatje van hem op.. zie ik opeens twilight ernaast staan. Ik had echt iets van; no shit, wie speelt hij dan? Ik klik..
    Dit als antwoord

    Hij speelt gewoon een Volturi.
    Meeeen, z'n hele lieve uiterlijk, schattige, mooie, sexy uiterlijk naar de maan.
    Noes ;(
    Twilight: Klik
    Oorlogswinter: Klik
    Sweeney Todd: Klik
    Normaal: Kwijl

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 19:36 ]


    Life is hard and then we die

    Haha, ik vind m wel cool in twilight,
    maar ik heb oorlogswinter niet gekeken dus ja:P


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hahaha nee, dat mag niet o.o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NEIN! Hij speelde ook in Sweeney Todd, en hij gaat in Harry Potter spelen. Men ik mis echt iets 0.0

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 19:28 ]


    Life is hard and then we die

    Ja, hij ziet er verschrikkelijk uit in Twilight, serieus. Ik had me erop verheugd om hem te zien spelen, heeft hij lelijk blond haar en ziet hij er als een faggot uit gvd ;__,
    ik heb Oorlogswinter btw met school gezien en zijn personage is als enige bij mij blijven steken :')

    Ik vond hem ook zo bekakt in New Moon. Maar in Oorlogswinter vond ik 'm geweldig <3!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Eloquently schreef:
    Ja, hij ziet er verschrikkelijk uit in Twilight, serieus. Ik had me erop verheugd om hem te zien spelen, heeft hij lelijk blond haar en ziet hij er als een faggot uit gvd ;__,
    ik heb Oorlogswinter btw met school gezien en zijn personage is als enige bij mij blijven steken :')
    Ik zat na de film de hele tijd van; Aaaaah hij is zo lekker! Echt een pubermeisje geval xD En toen ging ik de aftiteling helemaal afkijken alleen om z'n naam te weten :$ XD


    Life is hard and then we die

    WAT?! Oh My God, ik heb Oorlogswinter gezien..en Twilight en New Moon ook. God, ik heb nooit gedacht dat hij dat was ;o In New Moon is ie leuk ;D


    *~* Proud Luxury *~*

    In Rock n rolla is hij ook sexy ^^


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik vind hem niet echt knap ;o niet echt mijn smaak denk ik :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik zat na de film de hele tijd van; Aaaaah hij is zo lekker! Echt een pubermeisje geval xD En toen ging ik de aftiteling helemaal afkijken alleen om z'n naam te weten :$ XD

    Hahaha
    ja, dat deed ik ook ;3 echt zo, ik werd geroepen omdat de film gedaan was en we gingen terug naar school, maar ik bleef kijken want ik moest en zou zijn naam weten :9~
    al is hij zo wel schattiger ;3

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 19:34 ]

    Eloquently schreef:
    (...)
    Hahaha
    ja, dat deed ik ook ;3 echt zo, ik werd geroepen omdat de film gedaan was en we gingen terug naar school, maar ik bleef kijken want ik moest en zou zijn naam weten :9~
    al is hij zo wel schattiger ;3


    valt flauw

    vanaf vandaag ben ik fan^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Eloquently schreef:
    (...)
    Hahaha
    ja, dat deed ik ook ;3 echt zo, ik werd geroepen omdat de film gedaan was en we gingen terug naar school, maar ik bleef kijken want ik moest en zou zijn naam weten :9~
    al is hij zo wel schattiger ;3
    Ja, die is super lief <3


    Life is hard and then we die

    toen wij met engels -engels ja- oorlogswinter gingen kijken, moesten we de hele tijd lachen, omdat het enige engels dat erin komt is als die jongen (en soms dat zusje) bij hem zijn. *in zijn schuilplaats* -naja, vooral om het 'fack' gebeuren-
    en nu ik dit vertel klinkt het heel kinderachtig enzo, maar het was gewoon 'had je bij moeten zijn humor' ;3
    anyway;
    hij is best wel knap! ;3

    Eloquently schreef:
    (...)
    Hahaha
    ja, dat deed ik ook ;3 echt zo, ik werd geroepen omdat de film gedaan was en we gingen terug naar school, maar ik bleef kijken want ik moest en zou zijn naam weten :9~
    al is hij zo wel schattiger ;3


    My god, die kerel is cute!
    (Dat had ik niet verwacht, in New Moon is hij ugly :X. Maar ik vond zijn stem is de extra's wel schattig)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Whipple schreef:
    toen wij met engels -engels ja- oorlogswinter gingen kijken, moesten we de hele tijd lachen, omdat het enige engels dat erin komt is als die jongen (en soms dat zusje) bij hem zijn. *in zijn schuilplaats* -naja, vooral om het 'fack' gebeuren-
    en nu ik dit vertel klinkt het heel kinderachtig enzo, maar het was gewoon 'had je bij moeten zijn humor' ;3
    anyway;
    hij is best wel knap! ;3
    Ja, inderdaad XD Of dat Jack zo vraagt: 'How do you call a girl which you really like?' 'Klootzak.' 'Well, your sister is a real Klootsaack.' XD


    Life is hard and then we die