• beginne die te glimlache en soms te knipoge
    ;'D


    hèb ÖoCk vààCk het gevoel dat er cAmeràS in me kàmer hangen :8 én vínd het níet lèUk (huil)

    mjáh..àlS iCk te lang nàAr één TH-pÖster kYk, gàAn zè idd glímlAchen etc., héb ÖowCk het gevÖel dat zè mé éCht künnen zien o_O

    (...)IK WIL OOK ZULKE LIEVE POSTERS <3 mijnes zijn ook lief hoor (A) Georg lachte gisteravond naar mij toen ik bang was voor de klopgeest ;O

    hoe kom je dan aan die klopgeest. heb je die zelf opgeroepen ofzo? Of noem je hem zo omdat ie klopgeluiden maakt? Want klopgeesten zijn niet geesten die zomaar komen, die worden gemaakt door iemand.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ja he, da's eng! Ik was zo bij mijn vriendin aan eht slapen (ook fan) Je kan de kleur van haarbehang neit meer zien door alle posters. Dus dan word je aangekeken door 1000 billen tommen gustaven en georgen en zelfs wat handtekeningen xD. Dus wij zo Bill vuile gluurder hou op emt kijken. ALs jij kijtk kunnen we neit over je praten :'D Da;s zo eng het lijkt dan echt alsof ze elke beweging van je volgen xD

    xx

    (...)IK WIL OOK ZULKE LIEVE POSTERS <3 mijnes zijn ook lief hoor (A) Georg lachte gisteravond naar mij toen ik bang was voor de klopgeest ;O

    x'D
    Lief toch?


    all I want for christmas is a girlfriend

    OMG rare kinderen??

    Da zijn ma posters e xD


    Stop wishing, Start doing..

    toen ik er lang naar keek leek het of op elke poster bill aan het huilen was.. alsof er tranen over z'n wangen stroomde..


    Je moet worden wie je bent.

    ik denk dan altijd dat die nog harder beginne te lache enzo,of dat bill met zijn ogen knippert

    HELP!MIJN POSTER IS BEHEKST!

    Ik denk altijd dat er zo'n camera inzit en dat de jungs dan constant zitten te kijken wat ik doe xD


    Let the Night embrace you

    owkejjj..
    mensen die hun posters zien terug knipogen of teruglachen, die kijken denk ik al enkele uren te lang naar hun poster, en moeten mss een beetje rusten.. xD

    nee, ik heb wel altijd dat ik zo iets heb van:
    stop met die schijnheilige lach xD

    mn vriendinnen die op mn kamer komen zeggen altijd dat ze zich ongemakkelijk voelen bij al die ogen die hun aanstaren :|

    heb ik totaal geen last van xD

    whhaahha het enige wat er dan met mij gebeurt is dat ik naar ze toe loop en in men poster wil springen om bij ze te zijn ma iedere keer als ik tgn de poster spring ontwaak ik later met een buil op men hoofd hoe zou dat toch komen?xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik denk altijd dat er zo'n camera inzit en dat de jungs dan constant zitten te kijken wat ik doe xD
    ja ik ook en die volgen mij met hun ogen en als ik me dan aant uitkleden ben om in bad te gaan zitten die zo te kijken ik : what?:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Dan Kijken ze mij de hele Tijd Aan, En dan zie ik Tom aan zen Piering likken , En dan grijns ik. && Dan kijkt Gustav raar. en dan schiet ik in de Lach. e dan zegt Georg : " Wat zit jij Te Lachen ? o.O. " n dan por ik hem in zen zij ( op poster ) En dan Kijk ik in Bill's Ogen * smelt Weg * En dan begin ik er Tegen te praten dat die zo UberSexy is. en dan zegt ie... " Zullen we nog eens Samen zingen " && dn zetk muziek op, en fantaseer ik dat de rest vn de boys achter my zitten en zo'n dingen :P

    omg ik bn dus ni de enige als ik wakker wort lijkt da of die my allemaal aan kijkenxD

    Gebeurt er niet zo gek veel, maar er is wel eens iets raars gebeurt. Ik werd wakker en ik keek recht in de ogen van Bill, maar dat kan helemaal niet want mn poster hoort aan de muur te hangen.. Wat bleek: De poster was 's nachts naar beneden gevallen, bovenop mij, waardoor ik dus neus-aan-neus met Bill wakker werd ^^

    Dan merk ik dingen op zoals; Tom heeft een moedervlekje in zijn gezicht.. alleen weet ik niet meer waar ^^
    Nou even op EXESuicide;
    Ik heb de hele tijd het gevoel dat er een camera in die posters zit ^^ Nou ja..verklaar me maar als gek, doe ik zelf ook! ^^

    <3


    -