• ver-schrik-kelijk!

    alles gaat vandaag super slecht.
    [zie: *wiskunde snap ik geen bal van -we zijn net met een niew hoofdstuk begonnen, dus hoe gaat de rest van het hoofdstuk dan wel niet? :')-
    *ik heb vandaag alleen maar ruzie -met iedereen :x-
    *mijn zusje is woensdag jarig dus zijn mijn opa en oma er vandaag, maar ik moet hw maken en ik kan der echt niet bij zitten, want anders heb ik een problem. En dat vind ik niet leuk voor mijn zusje, omdat ze wel bij mij zat. (cat)
    *en ik moet vandaag mijn profielkeuze maken, definitief en na 3/4 maanden weet ik het nog steeds niet! En ik kan dus niet vandaag zomaar PANG zo beslissen, want dan ga ik zéker twijfelen. :x
    *en om het nog leuker te maken, moet ik een verslag maken voor mijn profielkeuze en daarna moeten mijn ouders dat ondertekenen en een 'reactie' der op schrijven, maar als ik mijn profielkeuze niet definitief heb, kan ik dat niet doen, en kunnen mijn ouders dus niet 'reageren'
    *EDIT: en nog iets leuks! Ik had al een stukje van dat verslag gemaakt, en dat wou ik nu gaan afmaken. Raad eens? Hij opent hem niet! x_x snotverdorie, ik geloof dat ik het niet meer doe. x_x

    Dus het liefste zou ik weer in mijn bed gaan liggen en overnieuw beginnen met dit weekend.
    Wie doet er mee? ;3

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 17:47 ]

    Ik doe wel gezellig mee ^^
    Bij mij kan het ook wel beter..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Dalliance schreef:
    Ik doe wel gezellig mee ^^
    Bij mij kan het ook wel beter..

    gezellig ;3
    sterkte voor wat jij hebt! ;3 (flower)

    Ik!
    Dan zou ik nog een keer de kans krijgen om kampioen te worden -wat dus niet gebeurd is-


    Queen of Hell is my name

    tiepmiep95 schreef:
    Ik!
    Dan zou ik nog een keer de kans krijgen om kampioen te worden -wat dus niet gebeurd is-

    ah, das niet leuk =[

    ik.


    Alis volat propriis