• Ja, dat is ze echt. Ik haat leugenaars. Een vriendin, Megan. Die zou gisteravond op mijn verjaardag komen. Maar die kwam niet, en ze had niets laten weten.En toen iemand dat bij haar deed werd ze echt helemaal gek. Dus daar was ik al pissed over. Op twitter had ze gisteravond neergezet dat ze 'Ik hou van holland' aan het kijken was, en dat ze ging paardrijden. En net op Hyves krabbelde ze me van 'Ja, ik was gisteren de hele dag bij mijn oma, want die moet geopereerd worden.' Maar ze weet dus niet dat ik ook twitter heb, en dat ik haar had gevonden. Nu weet ik dus dat ze gewoon keihard zit te liegen. Dus ik maak even print screens van Hyves en Twitter. En ik ga haar daar morgen eens even mee confrontreren. Want ik ga dit niet pikken.

    Wat zouden jullie doen, Negeren of haar ermee confrontreren?

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 17:33 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Confronteren.
    Succes <3

    Confronteren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    confronteren! Weet je hoe triest van haar!


    Alis volat propriis

    Haar ermee confronteren! Whythehell zou ze dat doen? Als ze geen zin heeft moet ze dat zeggen en niet keihard tegen jou lopen liegen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haar ermee confronteren, misschien heeft ze er een goede reden voor? (Ik kan die nu even niet bedenken maar je weet maar nooit) En met negeren schiet je niks op, nog gefeliciteerd trouwens:Y)


    we are radio hysteria

    Confronteren!
    Had ik vorig jaar ook, zei een meisje; ja ik mag niet! Ik heb huisarrest blablabla,
    zie ik haar die nacht fietsen met een vriendin van haar :S..
    En op hyves stond; gister avond was leuk, blablabla ¬¬
    dan voe


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Confronteren.


    We can only learn to love by loving.

    Confronteren. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Confronteren.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Confronteren, for sure.


    your eyes are like stars in the night.