• hallo mijn naam is baila, baila cohen.
    ik ben 16 jaar, ik heb zwart haar en blauwe ogen.
    ik ben joods, dat zou je niet snel zeggen aangezien ik blauwe ogen heb.
    ik vertel jullie mijn verhaal over hoe mijn leven ging in de 2de wereld oorlog.

    doen/niet doen.
    origineel/niet orgineel
    titel?

    [url][http://www.quizlet.nl/chapters/179821/het-begin/[/url]

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 16:14 ]


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Sorry maar misschien domme vraag: kunnen Joodse meisjes geen blauwe ogen hebben ofzo? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Doen
    Orgineel
    Mijn naam was Baila


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lagoon schreef:
    Sorry maar misschien domme vraag: kunnen Joodse meisjes geen blauwe ogen hebben ofzo? :')


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Lagoon schreef:
    Sorry maar misschien domme vraag: kunnen Joodse meisjes geen blauwe ogen hebben ofzo? :')

    vast wel maar de meesten hebben bruine ogen


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Lagoon schreef:
    Sorry maar misschien domme vraag: kunnen Joodse meisjes geen blauwe ogen hebben ofzo? :')

    Jawel maar dat komt/kwam niet zo vaak voor.
    Zeker in WO II blauwe ogen stond voor het germaanse ras, he goede ras volgens Hitler.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Jawel maar dat komt/kwam niet zo vaak voor.
    Zeker in WO II blauwe ogen stond voor het germaanse ras, he goede ras volgens Hitler.
    Het is inderdaad vrij uniek als een Joodse blauwe/grijze/hele lichte ogen heeft.

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 15:50 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het wel orgineel maar ik zou oppassen met wat je schrijft. Mensen zijn snel geshockeerd over dit onderwerp. Ik heb ook een Sa hierover geschreven, maar dit was gebasseerd op een meisje dat toen echt geleefd had en het was echt haar levensverhaal. Maar.. Ik vind dat je het gewoon moet doen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Als je het doet moet je er echt voor zorgen dat alles wat je schrijft ook echt zou kunnen zijn. De tijdlijn moet ook kloppen. Ik vind het echt orgineel. Het lijkt mij heel moeilijk om zoiets te schrijven, hoewel ik het wel wil doen. Maar je moet het eigenlijk gewoon doen. Wil je me dan iets laten weten?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Trouwens zou je me het wille laten weten als je hem maakt?
    Dank je


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    tuurlijk laat ik het weten en jullie mogen altijd op ijn fouten kritiek geven:)


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Lagoon schreef:
    Sorry maar misschien domme vraag: kunnen Joodse meisjes geen blauwe ogen hebben ofzo? :')


    your eyes are like stars in the night.