YAAAAAY :w00t:
jeeees mensen wat hebben jullie tegen rob .
iedereen is nu ook al zo chaggie omdat ie de nieuwe spiderman wordt SO WHAT gosh.
en trouwens courtney love WILT dat rob hem speelt dus jullie hebben geen keus
everyday is a step higher to the end of the world.
Mmmmh.. Robert is sexy, maar hij heeft niet de goede kop om Kurt te zijn. Ze mogen gewoon geen film over Cobain maken, niemand kan tippen aan die gast, laat staan hem uitbeelden.
Robert Pattinson is een goede acteur, daar niks van. Maar als Kurt Cobain kan ik hem nog niet zo direct inbeelden
Het kan natuurlijk. Zeg nooit nooit.
Hij heeft volgens mij gewoon niet de juiste 'uitstraling' maar met make-up en andere kleren kom je al een eind
Boulevard schreef:
Robert Pattinson is een goede acteur, daar niks van. Maar als Kurt Cobain kan ik hem nog niet zo direct inbeelden
Het kan natuurlijk. Zeg nooit nooit.
Hij heeft volgens mij gewoon niet de juiste 'uitstraling' maar met make-up en andere kleren kom je al een eind
Ja daar ben ik het mee eens thats why we love make up
[ bericht aangepast op 10 april 2010 - 23:25 ]
Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey
JessPattz schreef:
iedereen is nu ook al zo chaggie omdat ie de nieuwe spiderman wordt SO WHAT gosh.
ik heb niet zo zeer wat tegen Robert.
Hij is een goede acteur, vooral in twilight enzo ^^
Maar gewoon niemand kan echt tippen aan Kurt, zo was het meer bedoelt
Sid schreef: Mmmmh.. Robert is sexy, maar hij heeft niet de goede kop om Kurt te zijn. Ze mogen gewoon geen film over Cobain maken, niemand kan tippen aan die gast, laat staan hem uitbeelden.
JessPattz schreef:
Toevallig vind ik Rob totaal niet geschikt als Kurt Cobain. Daardoor wil ik niet zeggen dat hij een slechte acteur is.
Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]