Ik hoor dus klopgeesten voordat ik ga slapen, eerst dacht ik dat het me broertje was die op de muur klopte, dus ik klopte terug en kreeg een paar keer antwoord. Volgende ochtend zei ik zo tegen Jeroen: Was grappig he, gisteren? Met dat geklop!^^ Jeroen; "Waar heb jij het over?;O"
& ik heb een zesde zintuig en zie de laatste tijd steeds vaker vlekken dat lijkt op een hoofd of gezicht, iets duidelijks kan ik er neit in zien. Meestal zijn die vlekken paars of geel...
das echt heel raar! ik zie altijd vlekken, ze lijken nergens op en zijn altijd een andere kleur, ik heb geen idee wat het zijn.
ik vind jou idee van een zesde zintuig en een klop geest echt eng!! pfft wat gebeuren er toch rare dingen
ik heb in groep acht ook ooit geesten op geroepen, met potloden, ik weet niet of iemand weet hoe dat moet, t is heel raar, ik geloofde er op dat moment niet in. ik heb dat bijna een week iedere dag gedaan, soms meer als 5 keer per dag, heel creepy. maar toen ik naar huis ging, vond ik het opeens allemaal eng, ik was bang. Waarvoor weet ik niet, ik vond het echt dood eng, alles wat er gebuerden. ik ben toen in slaap gevallen in de hangmat in de tuin, ik had het continu benauwt, ik was half wakker, half in slaap. Ik droomde dus ook half, beheerst dromen noem ik het maar even, ik kon namelijk wel zelf logisch na denken, maar er gebeurde dingen die nooit in het echt konden gebeuren. ik heb het later aan mijn moeder verelt, die heeft me getroost, ik zag al heel lang vlekken, maar ik heb het gevoel dat ze toen erger geworden zijn. sinds dat ik dat gedaan heb, durf ik geen geesten meer op te roepen, maakt niet uit op wat voor manier, ik durf het niet! ik ben bang voor geesten punt uit.
wat ik wel doe is wicca, ik heb laatst de maan godin gevraagt om vergeving dat ik geesten op geroepen heb, sinds dien voel ik me een stuk beter, en... zie ik minder vlekken!
It's not too late, It's never too late!