Ik heb bijna altijd het gevoel dat als ik alleen in mijn kamer ben, dat ik níét alleen ben. En ohja! Ik deed een keer mijn cd speler ding aan, (Zimmer 483) en toen begon die In die Nacht af te spelen!! Die stond er niet op, en ik had ook niet een speciale editie ofzo...
Dat je In Die Nacht hoorde is logisch, want dat is een hidden track op de Zimmer 483 cd.
Ik heb ook gelezen dat veel mensen van die vlekken zien, maar dat is dus volkomen normaal (behalve als ze vorman van gezichten enzo aannemen). Normaal gezien, ik weet niet of dit bij iedereen zo is, zijn die gekleurde vlekken positief geladen hersendeeltjes die ontladen. Volkomen normaal dus.
Ik had nog ergens iets gelezen, maar ik kan het niet meer vinden .. typisch. Nou ja. Het ging erover dat je half slaapt en half wakker bent en dan opeens het gevoel hebt in een put te vallen. Er stond ook dat het geklop van het hart duidelijk te horen was, dat men nog kon denken enzo, maar niet bewegen. Als je dit meemaakt heb je geluk! Dit is de eerste fase van een spontane levitatie (uit het lichaam treden). Als je dat echt wil doen, moet je, je voorstellen dat je, je aan een touw omhoog trekt of dat je opzij rolt. Succus!
Het wordt al redelijk lang, maar ik heb zelf ook enkele dingen meegemaakt, die eigenlijk helemaal niet eng zijn:
1. Mijn vader vertelde me dit: hij stond in de badkamer en plots sprongen de douchedeuren (die beide van glas zijn) tegelijkertijd kapot zonder enige aanleiding. Er waren ook geen barsten in het glas ofzo. Verder denk ik niet dat het een geest was, omdat dit huis niet overgekocht is en er normaal gezien geen geesten in kunnen wonen.
2. Ik, mijn zus en een vriendin waren geesten aan het oproepen (doen we regelmatig). Het was een jongentje. Eerst vroegen we zijn naam (wat verplicht is!). Het was een cijfer- en lettercombinatie, slecht nieuws dus. Verder zijn we te weten gekomen dat het ging om een 8-jarig jongentje dat ons wou vermoorden.. We hebben uiteindelijk het contact verbroken en de plaats gereinigd. Later hebben we er geen last meer van gehad. Op het moment dat het gebeurde waren we super bang, maar nu vinden we het gewoon grappig.
3. Een andere keer waren we geesten aan het oproepen. We waren alleen thuis. Ik zat recht tegenover de deur, wat ik beter niet had gedaan. De deurklink ging omlaag, ookal had ik geen voetstappen gehoord. Toen de deurklink weer omhoog ging, was het weer helemaal stil. Dit is in het totaal 2 keer gebeurt. Dus ik weet niet wat het was.
4. Ik hoorde soms iets uit mijn boksen (van de computer). Het waren een man en een vrouw die tegen elkaar aan het praten waren. De taal leek een mengeling van Duits, Frans en Japans ofzo. Op de achtergrond hoorde ik vogels enzo. Ik heb geen idee wat het was. Ik hoorde dat redelijk vaak. Maar op een dag heb ik het mijn zus en mijn moeder vertelt en die verklaarde me gek. Ik zei dat ik zeker wist dat het uit mijn boksen kwam. Mijn moeder haar reactie: "ja, dat denken gestoorde mensen ook." Nou ja, daarna heb ik er nooit meer iets van gehoord.
Buiten die dingen is alles volkomen normaal. Buiten dat ik momenteel aan het oefenen ben om aura's te zien, dat zou leuk zijn. En mijn beste vriendin ziet een soort van lichtflitsen, wat dus geesten blijken te zijn. En ook heb ik 5 keer een test gedaan en elke keer kom ik erop uit dat ik aanleg heb als medium.. zou ook wel leuk zijn. Dit waren mijn cijfers:
Reader: 60%
Channeler: 25%
Medium: 83%
Sjamaan: 75%
Ik denk dat het zo wel lang genoeg was