(...)
ja dat heb ik ook gehoord, katten zouden ook geesten kunnen zien
jep idd... katten ook, maar volgens mij andere dieren ook hoor
maar baby's staan zegmaar nog héél dichtbij de geesten, omdat ze net "geestaf" zijn:P ze kunnen dus ook contact maken met een andere dimense,
maar hier komt mijn geweldige
theorie:
alles wat niet kan praten, of nog niet praat, is zich bewust van het onderbewuste/paranormale. vroeger hadden mensen ook altijd een medicijnman/vrouw. die mensen stonden nog veel dichter bij die tijd en konden zo aan hun antwoorden komen, omdat die man/vrouw wel wist hoe ze het aan de anderen over moesten brengen als ze het niet begrepen. Maar je zult ook vaak zien dat hele stille mensen, of stomme (ja zo noem je dat mensen die niet kunnen praten) eigenlijk veel meer weten. Blinde mensen "zien" meestal kleuren, ook al kunnen ze die niet plaatsen, omdat ze niet precies weten welke kleur het is en hoe je die moet omschrijven. dove mensen hebben meestal ook een soort gedachten en ook "stemmen in hun hoofd" maar omdat ze niet weten hoe een stem klinkt, gaat alles verloren.
maar alles wat niet praat/ nog niet praat, praten met hun ogen.
alleen vind ik baby's dan weer een lastig voorbeeld. de ogen van een baby staan meestal leeg. die zijn nog in hun eigen wereldje en moeten zich nog bewust worden van de geest in het lichaam. Ooit afgevraagd waarom een veulen wel meteen kan lopen en kittens wel meteen naar hun moeder kruipen. die wéten al wat ze moeten doen. Baby's zijn nog niet bewust van hun geest of hebben hem gewoon nog niet. Daarom staan ze ook zo "open" zou je kunnen zeggen. Want ze zijn nog opzoek. Ze dragen eigenlijk de wijsheid, maar die kunnen ze niet aan iemand anders overbrengen, omdat ze niet kunnen praten. En daarom zie je het meestal in de ogen. Baby's ogen zijn eigenlijk altijd heel rustig.
Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.