• ... die ik enkele jaren heb gezien. Wat ik dus nog weet: er zijn 3 meiden en 2 jongens, of omgekeerd. En ze gaan in een grot vool met goud. En ze nemen dat goud (juwelen en andere schatten) en zo worden ze één voor één vermoord door dat monster daar. Dat monster kun je dus niet zien en het heeft hun caravan ofzo. vernield waardoor ze niet verder kunnen rijden. Op het einde is er nog maar 1 man en 1 vrouw over. Er komt een auto aan en die man gaat op de weg om die auto te stoppen, maar hij word onzichtbaar en die auto rijd hem omver. Dan gooit die vrouw het laatste stukje goud in het bos en dus gaat ze niet dood..

    Ingegwikkeld, weetik, maar kent iemand de film? enkele jaren geleden gezien op de oekrainse tv., maar het werd gedubbeld dus je kon die engelse stem nog horen..

    De film is best wel oud, alles speelde zich af in het bos...

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 12:29 ]


    Jaybee dude (:

    Géén flauw idee o.o

    Ik heb wel een aardige horrorfilm kennis, maar over deze heb ik geen idee ;o Sorry.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geen idee


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Hmm, ik weet niet zeker, het is niks met goud enzo maar, Paris hilton speelt er wel in.
    House of wax misschien?

    was het een vrij nieuwe film of al een oudere film?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Lion schreef:
    Hmm, ik weet niet zeker, het is niks met goud enzo maar, Paris hilton speelt er wel in.
    House of wax misschien?


    Trailer bekeken, neej. Toch bedankt =)


    Jaybee dude (:

    Sanlena schreef:
    was het een vrij nieuwe film of al een oudere film?

    Ik denk al iets ouder. Ik was nog maar 10, herinner het me niet meer zo goed..


    Jaybee dude (:

    Lion schreef:
    Hmm, ik weet niet zeker, het is niks met goud enzo maar, Paris hilton speelt er wel in.
    House of wax misschien?

    Die is het zeker niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bublicious schreef:
    (...)

    Trailer bekeken, neej. Toch bedankt =)

    Gehe(krul),
    Ik zei ook maar wat
    :Y)

    Ik ben aan het zoeken, welke film je bedoeld :D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Was het een horror of thriller?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Was het een horror of thriller?


    Wat is het verschil?? OO


    Jaybee dude (:

    De enige die ik vind is Monster


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Sanlena schreef:
    De enige die ik vind is Monster


    Nope, toch bedankt =)


    Jaybee dude (:

    Bublicious schreef:
    (...)
    Wat is het verschil?? OO

    Horror is bloederiger en tamelijk fake, thriller zijn 'realistische' verhalen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right