• Haha, ik ging zo vandaag met een paar vriendinnetjes naar antwerpen vandaag en omdat het zo lekker warm was, liep ik in mijn t-shirtje rond. Toen gingen we zo ffkes op een bankje zitten. En er zaten zo'n meisjes langs ons en een had zo'n Paramore shirt aan. En ik een een vriendin zo 'Ik wil ook een Paramore shirt.'
    Haha, in ieder geval, een andere vriendin van me, hoorde dat die een van die meiden All Time Low zei. Ik had een All Time Low shirt aan, vandaar. En toen had ik iets van fuck yeahh. :Y) En toen liepen die later weer achter ons, en hoorde die vriendin weer All Time Low en toen had ik iets van FUCK YEAAAHHHH. :9~
    Bahaha, tot zover dit loze verhaal. Wat hebben jullie vandaag gedaan? :Y)

    Ik heb, in de zon gelegen.


    Tanya is de beste.

    Dat verhaal is best wel komisch XD
    Wat ik vandaag gedaan heb?
    Op school niets XD
    En thuis heb ik muziek geluistert, naar yoga geweest, en op Quizlet lopen prutsen, wat ik nu nog steeds doe ;]

    xx


    wth.

    Ik ook :)(lol)

    Ik ben mijn vriendje gaan bezoeken in het ziekenhuis.

    ik heb een Paramore shirt (krul)
    maar dat is altijd leuk hahah 8D
    en vandaag ben ik naar school gegaan voor kunst + een examentoets, voorderest niks :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb Alice In Wonderland net gezien en ik vind Alice van Avril Lavigne eigenlijk geen gepaste titelsong, maar bon ;3
    Was Janna erbij? Heeft ze haar schoentjes gevonden? :9~

    Chrysalis schreef:
    ik heb een Paramore shirt (krul)
    maar dat is altijd leuk hahah 8D
    en vandaag ben ik naar school gegaan voor kunst + een examentoets, voorderest niks :3

    Fuckyeah. (nerd)

    Eloquently schreef:
    Ik heb Alice In Wonderland net gezien en ik vind Alice van Avril Lavigne eigenlijk geen gepaste titelsong, maar bon ;3
    Was Janna erbij? Heeft ze haar schoentjes gevonden? :9~

    Haha jaaaa, ze straalde helemaal omdat ze die schoes al lang wou. ;D Haha toen zei zo heel droog 'ik wil ze aandoen, maar ik kan toch moeilijk hier mijn schoenen af gaan doen.'
    En ze had haar zin nog niet gezegd of ik trok mijn schoen al af om een plakkertje op mijn hiel te leggen omdat dat tsja, youknow. :Y)
    En toen zei ze
    'Oh oké, Chiaar doet het ook.'
    en ik vind dat ook niet zo'n gepaste, maar soit. ;D

    Hahaha mooi dat het leuk was!
    Ik had school waar ik bijna inslaap viel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Haha jaaaa, ze straalde helemaal omdat ze die schoes al lang wou. ;D Haha toen zei zo heel droog 'ik wil ze aandoen, maar ik kan toch moeilijk hier mijn schoenen af gaan doen.'
    En ze had haar zin nog niet gezegd of ik trok mijn schoen al af om een plakkertje op mijn hiel te leggen omdat dat tsja, youknow. :Y)
    En toen zei ze
    'Oh oké, Chiaar doet het ook.'
    en ik vind dat ook niet zo'n gepaste, maar soit. ;D

    Je had een bleintje? :')
    Maar goed dat ze die schoentjes gevonden had ;3 heb je ze in één van de winkeltjes die ik zei gevonden? :')

    Eloquently schreef:
    (...)
    Je had een bleintje? :')
    Maar goed dat ze die schoentjes gevonden had ;3 heb je ze in één van de winkeltjes die ik zei gevonden? :')

    Precies, ja. En ik weet het niet. Mevrouw had niet onthouden welke winkels je opgenoemd had en toen hadden we zo goed als alle schoenwinkels gedaan, haah :'D

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Precies, ja. En ik weet het niet. Mevrouw had niet onthouden welke winkels je opgenoemd had en toen hadden we zo goed als alle schoenwinkels gedaan, haah :'D

    Oh, ze heeft een geheugen als een zeef zo te horen :') jk ;3

    Eloquently schreef:
    (...)
    Oh, ze heeft een geheugen als een zeef zo te horen :') jk ;3

    Haha nee, niet echt, ze idk, ze dacht mss dat ik het zou onthouden? ;D

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Haha nee, niet echt, ze idk, ze dacht mss dat ik het zou onthouden? ;D

    Dat zou ook wel eens kunnen ja (:

    Pliena schreef:
    Ik heb, in de zon gelegen.


    we are radio hysteria