• Voor de EA fans onder ons. Emilie had een tijdje terug een shoot met Kerrang-magazine [een Rock, goth, metal, punk, thrash, classic indie blad dat iedere week in Amerika verschijnt] en hier zijn de foto's

    Foto's kunnen wat schokkend zijn voor mensen die een half naakte Emilie niet gewend zijn.

    Photo 1 - Photo 2.

    Ik persoonlijk vind dit de eerste echte mooie foto's van wanneer ze amper kleren aan heeft. Want Emilie is zo goed in foto's verknallen door heel trashy en goedkoop over te komen, maar ik vind deze foto's echt mooi. What do ya think :Y)? Als het je niet boeit hoef je natuurlijk niet te reageren (krul).

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 17:45 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het echt vreselijk, maar dat is mijn mening. :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    KirstenSnaps schreef:
    @esmee, ja hijs al van 3 weken terug ofzo? Staan der op die hyves ook foto's van Emilie in de playboy. Ben er wel benieuwd naar, maar zal wel niet of wel (krul)(nerd).


    Enkel een artikeltje (waarschijnlijk gescand/printscreen) met een foto waar ze die hartjes op d'r tepels heeft, maar niet echt foto's, nee.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Phineas schreef:
    Ik vind die foto's echt super mooi _O_
    En dat konijn is hip :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Aprella schreef:
    (...)

    Enkel een artikeltje (waarschijnlijk gescand/printscreen) met een foto waar ze die hartjes op d'r tepels heeft, maar niet echt foto's, nee.
    O ghehe dan zal het wel meevallen denk ik (nerd). Ik zal is even op het forum rondkijken dan (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Hush schreef:
    Ik vind het echt vreselijk, maar dat is mijn mening. :Y)
    ghehe je moet haar appartheid idd ook kunnen waarderen. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    ghehe je moet haar appartheid idd ook kunnen waarderen. :Y)

    Ik vind een liedje van haar leuk, en daarmee is het ook wel afgelopen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind ze eh, speciaal. (nerd)


    Tanya is de beste.

    Ik ben geen fan van haar maar deze foto's hebben wel iets


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Eloquently schreef:
    Ik vind haar raar :')
    Maar de foto's zien er best leuk uit, eigenlijk ;3


    Never run out of reasons to smile...

    Foto's zien er inderdaad wel goed uit. Alleen jammer dat ze er zo weinig kleren op aan heeft, dan vind ik altijd nogal hoerig overkomen :X

    Op de eerste foto is haar rechter been heel eng dun! Maar de foto's zijn wel vet niet mijn smaak maar wel vet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    op die tweede foto kijkt ze heeeel koel!
    te leuk gewoon!


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    ik heb nog nooit andere foto's van haar gezien,
    maar ik vind de foto's wel mee vallen hoe vet enzo ;3

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 10:41 ]

    Ff een dingie: Kerrang komt ook in Engeland! Want op de site hé, hé de kleren site, staat alles in POND! Dus sorry Kirs moest ik ff verbeteren :Y)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Humanity schreef:
    Ff een dingie: Kerrang komt ook in Engeland! Want op de site hé, hé de kleren site, staat alles in POND! Dus sorry Kirs moest ik ff verbeteren :Y)

    Betweter lien op haar best :Y)

    Ik vind haar makeup nietzo mooi maar de foto's zelf wel. Ze is een mooie vrouw (nerd)


    -