• Als mensen bijvoorbeeld rollen uitdelen. Nee oké, dat is niet hatelijk maar wat wél kut is is als mensen dan zo'n rol invullen, en ALTIJD dezelfde naam gebruiken.
    Ongeveer 5 maanden geleden alweer of zo deelde ik voor de eerste keer rollen uit, en toen had ik iemand gekozen blablabla.
    Nu gebruikt diegene precies dezelfde naam bij een zelfde verhaal. ._.
    En nee ik ga geen namen noemen, maar ik vind dat zo stom.
    Verder ben ik wel heel vrolijk hoor vandaag.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heb ik ook al opgemerkt. Maar ik stoor er me niet zo erg aan ofzo.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat is wel stom!

    Op zich stoor ik me er niet aan, hoewel je dan wel vaak dezelfde namen ziet opduiken bij stories, waardoor een story een stuk zijn uniciteit verliest.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik snap het hele nut van de rollen niet, dus ik stoor me er niet aan (':


    your eyes are like stars in the night.

    In dat geval kan ik alleen maar adviseren om als schrijver zelf een naam te verzinnen, waaraan de persoon die de rol wil een karakter en foto moet koppelen. Denk ik...


    No growth of the heart is ever a waste

    Daarom deel ik geen rollen uit. Dan gaat je verhaal ook een totaal andere kant uit, want je moet rekening houden met het karakter dat die persoon aan je personage geeft. Ik kies steeds zelf namen en zelf karakters :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    Daarom deel ik geen rollen uit. Dan gaat je verhaal ook een totaal andere kant uit, want je moet rekening houden met het karakter dat die persoon aan je personage geeft. Ik kies steeds zelf namen en zelf karakters :Y)

    Ja, ik ook. Ik heb het één keer gedaan en toen nooit meer. Echt irritant was het.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    BEDOEL JE MIJ SOMS? ;'3
    Haha ik gebruik ook soms dezelfde naam maar dat komt doordat ik dan eerst die naam heel leuk vind, maar na een tijdje dan toch weer een andere x3 dus dan gebruik ik weer die naam (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik neem ook altijd Alysse voor rollen. ;x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik neem wel vaker dezelfde voornaam, maar achternaam is altijd anders. Ook gebruik ik wel eens dezelfde fotos.


    I live for the applause, you will die for it.

    Poseidon schreef:
    Ik snap het hele nut van de rollen niet, dus ik stoor me er niet aan (':


    Tanya is de beste.

    Poseidon schreef:
    Ik snap het hele nut van de rollen niet, dus ik stoor me er niet aan (':


    None but ourselves can free our minds.

    Reaper schreef:
    BEDOEL JE MIJ SOMS? ;'3
    Haha ik gebruik ook soms dezelfde naam maar dat komt doordat ik dan eerst die naam heel leuk vind, maar na een tijdje dan toch weer een andere x3 dus dan gebruik ik weer die naam (:

    Hahaha, nee.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    xTWINNIES schreef:
    Daarom deel ik geen rollen uit. Dan gaat je verhaal ook een totaal andere kant uit, want je moet rekening houden met het karakter dat die persoon aan je personage geeft. Ik kies steeds zelf namen en zelf karakters :Y)

    Ja klopt. Mijn karakters zijn vaak even anders dan wat mensen het liefst met hun personage willen. Auditeren voor rollen vind ik leuk, maar ze zelf uitdelen zou alleen maar slecht zijn voor de voortgang van mijn verhaal en uiteindelijk dus de kwaliteit ervan. Maar voor anderen kan het heel motiverend werken, dat snap ik wel ^^


    No growth of the heart is ever a waste