• I.v.m. een virus ga ik de komende tijd geen nieuwe storys meer schrijven, tenminste niet alleen. De enigste leestekens die ik kan typen zijn de punt en de komma, dus mijn excuus als ik irritant typ.

Danku voor het lezen

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Ah dat zuigt! Hopelijk is het virus snel van je pc afgehaalt.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Buhh dat is irritant .___. Is dat niet te fixen ofzo? Klote man!

Wie du mir, so ich dir.

KirstenSnaps schreef:
    Buhh dat is irritant .___. Is dat niet te fixen ofzo? Klote man!

Volgens windows had ik de laatste update niet, nu heb ik die gedownload, via windows zelf dus niet ene of andere idiote site, maar ik blijf duizenden foutmeldingen krijgen en steeds van norton een melding over een backdoor virus..

NYC schreef:
    Ah dat zuigt! Hopelijk is het virus snel van je pc afgehaalt.

Misschien domme vraag, maar: komt dat niet gewoon omdat je op zo'n knop hebt gemept op je toetsenbord?

Dat had ik laatst ook ._.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Lagoon schreef:
    Misschien domme vraag, maar: komt dat niet gewoon omdat je op zo'n knop hebt gemept op je toetsenbord?

En dan druk je op Shift en ctrl en dan doet hij het volgens mij weer :'D. Nee maar als je zoveel foutmeldingen krijgt zal het vast wel aan een virus liggen ben ik bang :X

Wie du mir, so ich dir.

Lagoon schreef:

Nee, ik dacht eerst die toetsen vasthingen en toen heb ik ze zowat eruit geslagen en ook nog de toetsen aan de andere kant van het toetsenbord geprobeerd. t Is helaas een virus..