• Klein vraagie:

    Ik kom ff niet verder met m'n verhaal en heb jullie inspiratie nodig.(A)
    Het is trouwens half gebaseerd op HP, zowiezo Zweinstein en stuff maar niet het verhaal zelf.:$

    Mijn persoon zit in de knoop met zichzelf en wilt dit kwijt aan iemand, in dit geval is het Perkamentus geworden. Ik moet een goeie zin verzinnen als zij het gaat opbiechten. Tot nu toe heb ik dit:

    De twinkelende ogen van Perkamentus vertellen mij dat hij ziet dat er wel degelijk iets dwars bij me zit.
    'Meneer..' begin ik zacht en voel weer een lichte tinteling in m'n handen opkomen.

    'De laatste tijd voel ik me zo anders, zo vreemd..' <--

    Het moet zegmaar mysterieus overkomen. De persoon weet zelf ook niet wat er aan de hand is.

    Jullie antwoord kan trouwens invloed hebben op m'n verhaal.(A)


    Hell yeah, joe rox mah sox!

    'De laatste tijd voel ik me zo anders, zo vreemd..Het is net, alsof ik mezelf niet meer ken. Ik weet niet wat er met me aan de hand is' zeg ik zachtjes, wachtend op zijn reactie.
    Dat kwam er in me op, en ik weet dus niet of het bij je verhaal past, want ik weet verder niet waar het over gaat lol.


    Smiling but close to tears.

    ow, das natuurlijk ook wel slim van me om het neer te zetten.xD
    maar opzich is jouw idee wel goed.:D

    [ bericht aangepast op 8 april 2010 - 15:52 ]


    Hell yeah, joe rox mah sox!

    Misstarretje schreef:
    Klein vraagie:

    Ik kom ff niet verder met m'n verhaal en heb jullie inspiratie nodig.(A)
    Het is trouwens half gebaseerd op HP, zowiezo Zweinstein en stuff maar niet het verhaal zelf.:$

    Mijn persoon zit in de knoop met zichzelf en wilt dit kwijt aan iemand, in dit geval is het Perkamentus geworden. Ik moet een goeie zin verzinnen als zij het gaat opbiechten. Tot nu toe heb ik dit:

    De twinkelende ogen van Perkamentus vertellen mij dat hij ziet dat er wel degelijk iets dwars bij me zit.
    'Meneer..' begin ik zacht en voel weer een lichte tinteling in m'n handen opkomen.

    'De laatste tijd voel ik me zo anders, zo vreemd..' <--

    Het moet zegmaar mysterieus overkomen. De persoon weet zelf ook niet wat er aan de hand is.
    Ze was van een bezem afgevallen door een of ander magnetisch gevoel wat ze in haar handen had. Ook kon ze tijdens Bezweringen geen veer in de lucht krijgen, want in plaats daarvan werden haar handen warm.(nerd)


    Jullie antwoord kan trouwens invloed hebben op m'n verhaal.(A)

    [ bericht aangepast op 8 april 2010 - 15:54 ]


    Hell yeah, joe rox mah sox!