• Oke het is duidelijk dat dit meisje fake is, want de foto's die ze gebruikt zijn van een beroemde scenequeen, maar ik kan even niet meer op die haar naam komen. Weet iemand die haar naam?( van die scenequeen eh)

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 13:48 ]

    Katie Babyface.


    your eyes are like stars in the night.

    Brookelle Bones?


    -

    Jenn Curbstomp dacht ik

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 13:51 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    MakeBelieve schreef:
    Brookelle Bones?


    Nee zij heeft zwart haar, dacht ik =D
    Maar toch bedankt

    Poseidon schreef:
    Katie Babyface.


    Smiling but close to tears.

    Poseidon schreef:
    Katie Babyface.


    Ohh ja zo heette ze, dank u =D

    Waarom zou dit meisje fake zijn? Ze zegt toch nergens dat zij het is ? Misschien is zij gewoon fan van die scenequeen -ik heb btw geen idee wie dat is, maar ze komt me wel bekend voor-


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Kikilicious schreef:
    (...)

    Nee zij heeft zwart haar, dacht ik =D
    Maar toch bedankt

    ja maar volgens mij had ze het geverft, achja al die meiden lijken op elkaar, zo bewerkt x]


    -

    Poseidon schreef:
    Katie Babyface.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    katie babyface xd

    Artemis schreef:
    Waarom zou dit meisje fake zijn? Ze zegt toch nergens dat zij het is ? Misschien is zij gewoon fan van die scenequeen -ik heb btw geen idee wie dat is, maar ze komt me wel bekend voor-


    Ze zegt het wel hoor, ze laat het blijken. Als je bewondering hebt voor iemand, of een foto (of foto's) van iemand beroemd op Netlog (of ergens anders) zet , schrijf je meestal de naam van de beroemdheid eronder. Alleja veel mensen doen dat zo. Ze zetten geen foto's op hun netlog met daaronder "mooie ogen he" "lovezyouuuuuuuuuxx !" "aleenn huuuhh" om het in dat 'meisje' haar eigen woorden hier te plaatsen. Maarja ik ga niet discusseren met u, omdat ik nu geen tijd heb, en ik vind niet dat dit onderwerp een probleem tussen ons beide kan veroorzaken, ik wil hier met niemand problemen, dus ik ga nu zwijgen =D

    Kikilicious schreef:
    (...)

    Ze zegt het wel hoor, ze laat het blijken. Als je bewondering hebt voor iemand, of een foto (of foto's) van iemand beroemd op Netlog (of ergens anders) zet , schrijf je meestal de naam van de beroemdheid eronder. Alleja veel mensen doen dat zo. Ze zetten geen foto's op hun netlog met daaronder "mooie ogen he" "lovezyouuuuuuuuuxx !" "aleenn huuuhh" om het in dat 'meisje' haar eigen woorden hier te plaatsen. Maarja ik ga niet discusseren met u, omdat ik nu geen tijd heb, en ik vind niet dat dit onderwerp een probleem tussen ons beide kan veroorzaken, ik wil hier met niemand problemen, dus ik ga nu zwijgen =D


    Hmm (: Het was ook niet aanvallend bedoeld hoor, maar ja, ik zou 't ook niet leuk vinden moest ik alleen foto's van mijn idool op mijn netlog zetten en dat mensen dan gaan zeggen dat ik fake ben :'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Katie Babyface


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Dat is inderdaad Katie Babyface en je ziet ook dat zij geen dertien is ,__,
    En het maakt niet uit of het er nu bijstaat of niet, meestal zijn het wel fakers hoor :')

    Oh btw; nu je haar naam hebt moet je niet meteen 'Faker van Katie Babyface!' op haar foto's gaan plaatsen (: Meld 't anders bij PerfectxStars of zo, zij melden dat bij Netlog (: