• Bi ben ofzo o.O
    Even sirieus he. Ik heb niks tegen bi mensen of Wathever maar nu word ik bang!
    De laasten 2 maanden ofzo word er COnstant maar dan ook Constand aan me gevraagt of ik Bi ben.
    En als ik met een vriendin ofer straat loop ropen de jongens zelf 'Olala Lekker Bekken, Alsjeblieft pak elkaar op de Bek!'
    Het begon egt in een klap.
    Ik liep met mijn Beste vriendinetje door de stad. en zij loopt egt 10 meter van me vandaan en we kijken elkaar allen maar aan. Roepen 2 jongens al 'OMG, kijk die Bi wijfen, die gaan zo Neuken niet normaal'
    En sinsdien hoor ik het alleen maar.
    Daarnet vroeg zelf een gozer aan me 'Ja ik ken een meisje en dat wil dingen uitproberen emt een ander meisje, INtresse' ik had egt van WTF?
    Zie ik er sirieus zo erg uit dat het lijkt of ik op meisjes val? ;o

    OKe sorry ik moest het even zeggen., [a]
    Wie word nogmeer verdacht als Bi? [a]

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 21:30 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Errrm, ik denk niet dat je eruit kan zien als bi? Maargoed, ik word er niet van verdacht xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nope

    bij mijn vriendin is het erger ze ziet er een beetje jongensachtig uit maar iedere keer dat we ergens samen naartoe gaan is het van is da u lief ja wel nen knappe jongen en dan zeg je van hallo dit is een meisje en dan verdenken ze je dat je lesbi bent dus ik weet hoe je,je voelt


    Change, the only good thing in this world.

    Whiskers schreef:
    Errrm, ik denk niet dat je eruit kan zien als bi? Maargoed, ik word er niet van verdacht xd

    Nee dat weet ik wel., [a]
    Maar als mensen dat opeens roepen ofer straat waar meoten ze het anders vandaan halen?
    Dus het is niet egt letterlijk bedoelt ofzo, maar in het eerste opzicht ofzo. I DOnno eigenlijk., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    'k heb geen idee hoe je eruit ziet, maar t zijn onbeschofterikke. c;

    Toek op hu bakkes (A)


    The only thing that's worse than one is none.