• Ik ga 10 april naar Destine, Only Seven Left en MakeBelieve! Afgelopen vrijdag was ik ook naar MakeBelieve geweest, en dat was echt geweldig! Ik en 2 vriendinnen zaten op het podium, Bjorn stond vlak achter mij, het was echt zoooo leuk! Ik had een condoom tegen zijn rug gegooid ;$ Hahaha.


    I'd rather go naked than wear fur.

    HAHAHAHA. _O_
    leeuk voor je!


    it's so empty living behind these castle walls

    Wat leuk voor je! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Muhahah, leuk! :'D


    All this dampness is damp.

    Ohmyngood ;O. && waarisdat?

    Aaaah vet leuk voor je :"D Ik wou de 9e ook komen, maar toen ik mijn kaartje wou kopen was het al uitverkocht ;[ En ik mag niet via Marktplaats T_T


    Alis volat propriis.

    Was best wel dom. Wij zaten daar zo. Ineenkeer voel ik wat bij mijn kont. Ik kijk naar achter. Zie ik Bjorn daar met die kabels enzo bezig voor zn gitaar. Toen had ik wel even zo'n wow-oke-fuckhe-moment.
    Ik zeg zo 'oh...' Hahaha, vet stom.

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 22:29 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    xAlieen schreef:
    Ohmyngood ;O. && waarisdat?

    Den-Haag : ) Maar het is uitverkocht. Ik heb nog 4 via marktplaats kunnen regelen. En die was betrouwbaar, ik heb ook zíjn gegevens gekregen. En dat waren er 4 voor €75,-, dus €18,75 per kaartje :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    Maggot schreef:
    Aaaah vet leuk voor je :"D Ik wou de 9e ook komen, maar toen ik mijn kaartje wou kopen was het al uitverkocht ;[ En ik mag niet via Marktplaats T_T

    Aah, jammer..


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    (...)
    Den-Haag : ) Maar het is uitverkocht. Ik heb nog 4 via marktplaats kunnen regelen. En die was betrouwbaar, ik heb ook zíjn gegevens gekregen. En dat waren er 4 voor €75,-, dus €18,75 per kaartje :')

    Aahn, spytg ;O.

    Washington schreef:
    HAHAHAHA. _O_
    leeuk voor je!


    Tanya is de beste.

    xAlieen schreef:
    (...)
    Aahn, spytg ;O.

    Nja, volgende keer : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    Leuk, heb maar veel plezier!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben er 12 maart heen geweest ^^ Ze zijn allemaal supergoed!


    Life is hard and then we die