• Hey

    Wij zoeken leden !
    Het enigste wat je moet doen om ons te helpen is..
    een mailtje sturen naar ithchannel@hotmail.com
    met jou volledige naam,geboortedatum en land !
    aub help ons
    x international tokio hotel channel
    http://nl.netlog.com/InternationalTokioHotelChannel/blog/blogid=84492504&wsl=zxx

    We moeten de leden voorleggen aan Universal (fzo)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    waarvoor dient het?

    DarkPrinces


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    xDarkPrinces schreef:
    waarvoor dient het?

    DarkPrinces


    Da's om te tonen dat je TH steunt, Universal ziet dan hoeveel fans er zijn.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    ik ben een crew lid van het ithc :D
    en als elk team moeten we tonen dat mensen ons steunen en hoeveel fans er zijn
    dus daarom moeten wij binnenkort een papier voor leggen met namen erop :D
    dus aub help ons :D


    Geloof in jezelf !!

    Ik hou niet van Tokio Hotel, sorry.(flower)


    Smiling but close to tears.

    Scrubs schreef:
    Ik hou niet van Tokio Hotel, sorry.(flower)


    waarom kom je hier dan? :8

    Als je niets van TH moet weten, zet dan ook geen reactie's.

    en oké, vrije meninguiting en andere shit.
    Waarom zou je tijd verspillen aan een reactie zetten over dat je ze niet moet hebben?


    x Alice


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    KOMMxNOISE schreef:
    (...)

    waarom kom je hier dan? :8

    Als je niets van TH moet weten, zet dan ook geen reactie's.

    en oké, vrije meninguiting en andere shit.
    Waarom zou je tijd verspillen aan een reactie zetten over dat je ze niet moet hebben?


    x Alice

    Zo, wees 'ns ff blij dat ze dat normaal zegt! Gosh, wordt 't een keer normaal gebracht is 't weer niet goed. En ja, ik ben ook een fan van Tokio Hotel. Maar jouw reactie is echt té overdreven. Dus ik word nu al helemaal geen lid meer van die club/channel/whatever.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Zo, wees 'ns ff blij dat ze dat normaal zegt! Gosh, wordt 't een keer normaal gebracht is 't weer niet goed. En ja, ik ben ook een fan van Tokio Hotel. Maar jouw reactie is echt té overdreven. Dus ik word nu al helemaal geen lid meer van die club/channel/whatever.


    like I care...


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    KOMMxNOISE schreef:
    (...)

    like I care...

    Waarom maak je dan een topic aan om leden te winnen? ;_; Af en toe.. Hoe bedoel je puberaal.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Waarom maak je dan een topic aan om leden te winnen? ;_; Af en toe.. Hoe bedoel je puberaal.


    :8

    jouw reactie kan me geen zier schelen

    je kan doen wat jij wil, als je TH niet wil steunen mij ook goed

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 21:23 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Scrubs schreef:
    Ik hou niet van Tokio Hotel, sorry.(flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    KOMMxNOISE schreef:
    (...)

    waarom kom je hier dan? :8

    Als je niets van TH moet weten, zet dan ook geen reactie's.

    en oké, vrije meninguiting en andere shit.
    Waarom zou je tijd verspillen aan een reactie zetten over dat je ze niet moet hebben?


    x Alice


    ik denk dat die persoon hier kwam omdat hij bij actieve topics stond, und in de titel staat niks wat met TH te maken heeft, dusch dan ga je kijken waar het voor is, en dan zie je ineens dat het over TH gaat, daarom komt die wss in dit topic ding geval.. denk ik xD

    maar, wat is het doel nou eigenlijk?:$ wnt wij moeten onze namen daar heen sturen, en wat gebeurd er dan?:$ (ben wel TH fan xD)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaNewMoon schreef:
    (...)

    ik denk dat die persoon hier kwam omdat hij bij actieve topics stond, und in de titel staat niks wat met TH te maken heeft, dusch dan ga je kijken waar het voor is, en dan zie je ineens dat het over TH gaat, daarom komt die wss in dit topic ding geval.. denk ik xD

    maar, wat is het doel nou eigenlijk?:$ wnt wij moeten onze namen daar heen sturen, en wat gebeurd er dan?:$ (ben wel TH fan xD)

    wordt opgestuurt naar universal, om aan te tonen dat je th steunt


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Slotje, dergelijke reclame voor andere websites is verboden.


    I clicked my heels and wished for you.