• Amg. Ik heb net A nightmare on elm street gezien you know? Met die enge griezel Freddy Kreuger en zijn verbrande gezicht dat maffe hoedje en dat meshand. Ik heb totaal alle delen gedownload en ik zag op de site van Utopolis dat er een nieuw deel komt binnenkort ;D. En ik wist niet dat Johnny Depp in deel1 speelde? Toen was hij al een knappe kerel <3. Maar goed, ik ga nu A nightmare on Elm street2: Freddy's Revenge kijken.
    Wie kent deze films nog meer? (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Er komt geen nieuw deel, ze maken een remake ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Johnny depp fan #1

    Maar ben niet vr horror, heb allen die film vr johnny, maar ga wel nr de remake kijkn... Kellan Lutz!!!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Lagoon schreef:
    Er komt geen nieuw deel, ze maken een remake ;D


    Kan ook. ;p


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Cyclops schreef:
    Ik heb ze pas nog allemaal zitten kijken tot diep in de nacht met een vriendin (: Robert Englund is werkelijk geniaal als Freddy XD Ik heb ook een masker van zijn hoofd (eentje van 50 euro ;D) en ik heb ook zijn handschoen x3


    Ik vond vooral dat stuk in deel6 met die jongen en dat oor dat hij niet kon horen en Freddy stond achter hem te zwaaien en te schreeuwen. Omg, ik lachte me dood. Hij is werkelijk geniaal, vroeger kon de films wel dood eng zijn maar nu zijn ze gewoon comisch. :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Angelus schreef:
    (...)

    Ik vond vooral dat stuk in deel6 met die jongen en dat oor dat hij niet kon horen en Freddy stond achter hem te zwaaien en te schreeuwen. Omg, ik lachte me dood. Hij is werkelijk geniaal, vroeger kon de films wel dood eng zijn maar nu zijn ze gewoon comisch. :'D

    Ooh my god jaa!!
    'Hey Carlos... Lend me your ear!'
    En dan staat ie zo te springen en te dansen XD


    Caution first, always.

    Ikk en OMGG k vnd ze Kakaa Grappigg xD

    Kheb z gezien, maar Jason Voorhees blijft m'n favo c; .

    Freddy is grappig, maar 1van m'n vriendn ziet eruit als Jason(vn lichaam toch en lengte), echt grappig.


    The only thing that's worse than one is none.

    Cyclops schreef:
    (...)
    Ooh my god jaa!!
    'Hey Carlos... Lend me your ear!'
    En dan staat ie zo te springen en te dansen XD


    Precies, geniaal dus. <3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus