• Ik zat zo te denken,als je je naam verandert zit je daarna naar al je Vrienden berichtjes te sturen(wat saai is als ze niet on zijn)
    zou dat automatisch kunnen?
    dus ik verander mijn naam en iedereen op mijn vriendelnlijst krijgt een berichtje.
    lijkt me een stuk handiger,zeker als je veel vrienen hebt^.^


    why is always london so far away when you need it?

    'Vrienden' merken dat vanzelf wel?


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    'Vrienden' merken dat vanzelf wel?


    Ja, inderdaad.
    En als je wilt dat ze weten dat je naam is verandert kan je het ook zelf vertellen?


    Smiling but close to tears.

    dat wel,maar ik vind het wel zo handig om het te merken als iemand zijn naam veranderd(anders gooi ik mensjes door elkaar)


    why is always london so far away when you need it?

    Onnodig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Lijkt me niet bepaald nodig.
    Waarom zou je op zo'n moment eigenlijk berichtjes sturen naar je vrienden? Die merken dat dan toch vanzelf wel? Zie het nut er niet echt van in.


    TOMADDICT. <3

    Oh, ik vind het een prima idee. :Y)


    ars moriendi

    Prevail schreef:
    'Vrienden' merken dat vanzelf wel?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn vrienden merken het heus wel als ik mijn naam heb veranderd. :]

    En ik zou het vreselijk vinden om daar steeds berichtjes van moeten te ontvangen.


    Let the Night embrace you

    Joker schreef:
    Onnodig.


    Tanya is de beste.

    ik vind het eigenlijk ook wel handig(A)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Aan de ene kant krijg je dan best veel berichtjes als iedereen het elke maand veranderd.. das irri dus ik vind et niet nodig eigenljk.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Onnodig.
    Ik heb nu niet eens iemand in m'n vriendenlijst. 1tje maar. Maar op m'n oude account had ik er enorm veel waar maar 1 of 2 echt goede vriendinnen waren. Dus de rest interesseert het denk ik niet dat m'n naam is veranderd of zo.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ik vind dat Onnodig.
    Zowiezo ik zou het bloed irritand vinden wil ik telkens berichtjes krijgen en ik ben vast niet de enge.
    en de meesten ''vrienden'' in mijn vriendenlijst zijn niet egt mensen met wie ik praat., want egte vriendjes weet ik zowiezo wel te vinden. of ze nu hun naam hebben verandert of niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''